BIM Augusti 2024
Hoppar in här med! Här blir det tredje försöket med andra barnet. Menscykeln har varit lite överallt men BIM borde vara runt 21/8.
Hoppar in här med! Här blir det tredje försöket med andra barnet. Menscykeln har varit lite överallt men BIM borde vara runt 21/8.
Positivt äl-test här idag och lite öm i magen så nu är det på gång. BIM blir alltså tidigare än räknat men ändå lite osäker när då lutelafasen slängt lite efter p-pillerstopp. Den eviga väntan på testandet börjar nu 😅
Jag har som sagt aldrig testat positivt med ältest och såhär ser det ut i augusti, det var blankt från början. Ser ni någon stegring? Mitt digitala visar bara rund ring hittills.
Är bara på ÄL +6 men testoman som man är kunde jag inte låta bli att ta fram stickorna & testa imorse... tvärblankt! Ångrade mig lika snabbt, haha varför utsätter man sig för det här? Evighetslång väntan till BIM! 🤯
Har ni andra märkt av något i kroppen ni som närmar er BIM? Jag är så sjukt trött och har som molvärk/spänningar i tjejmagen. Även illamående men tror som det skrivits tidigare i tråden att det kan hlra ihop med ÄL 😁
köpte ett test. kunde inte hålla mig!!!!
hej hoppar in i tråden!
har ett barn fött 22 och nu kört oskyddat i ca 1 år
är på BIM idag och tog test igår där jag såg en skugga men skulle kunna va spök, i morse tog jag de här? måste va pluss va??? kan väll inte vara spök på de oxå isåfall?
Har dock jorden mensvärk och mens svettningar så känns som de ska braka loss när som helst så vågar inte riktigt tro på testet
Har ni koll på hur tidigt man kan ta digitalt annars?
Måste skriva av mig lite; Ni andra känns så lugna och chilla med väntandet i den här tråden. "Ska testa nästa vecka", HUR GÖÖÖÖR NI??
Är på ÄL +8 imorgon, torsdag, och får verkligen(!!!) stålsätta mig för att inte testa och bli besviken på blanka tester varje morgon. Första barnet 2022 plussade jag ÄL+9 men då med "testa tidigt-stickor". Nu kör jag dock vanliga.
Värsta är att jag känner mig verkligen gravid, ni vet när magkänslan säger det. Är så trött så jag måste vila middag och somnar med barnet på kvällen. Har ett humör från helvetet och molvärken suttit i sedan ägglossningen. Inga andra "symptom" så kan va både bebis och pms så att säga. Men känslan i magen... blir det ett negativt utslag denna månad så kommer jag vara 100% mer besviken på att min intution och känsla var så fel ute än att det faktiskt inte tog sig. Så man vågar ju inte hoppas 😩
Likväl vet jag att jag kommer testa imorgonbitti igen och få ännu ett blankt. VET att det är för tidigt för att synas men lik förbannat ska man hålla på.
mvh
noll självdisciplin
Äl+8 idag och kunde inte hålla mig från att testa. Tvärnegativt förstås 😩
samma här, ÄL+8/9 och tvärnegativt här med. Sjukt trist. Har dock kört vanliga men beställt hem babyplans stickor som testar från 10. Vad har du testat med?
Hur kan man ens önska att där ska vara en liten celldelning så mycket. 🥹
Tydligare plus idag på RFSU testa tidigt som dock blev tydligare först efter avläsningstiden. Så är ännu otroligt fundersam och vågar inte tro på ett plus ännu ???? Hade inga fler tester men kollade ännu med äl-test som också var starkt vilket väl kan vara ett tecken på graviditet? Ska köpa ett digitalt test imorgon för ett säkrare svar. Är då äl+11. Har jättemycket känningar i livmodern och nedre rygg som kommer och går. Känns som att mensen ska komma vilken sekund som helst, men inget! Brösten gör ont och är SÅ trött. Håller på att bli galen 😅
Inga framsteg på graviditetstesterna och det borde visa sig vid det här laget. Äl+13 idag och BIM närmsta dagarna. Trött, arg och frustrerad idag då jag haft känningar i en vecka som inte hör till vanligheten.
Här inväntas mensen. Lite spottings igår och nu på morgonen. En liten del av mig hoppas på nidblödning men den mera realistiska delen av mig inser att loppet är kört för denna cykel. Så tråkigt! Bara mensen kommer igång så hoppar jag in i septembertråden. Hoppas ni som ännu väntar har mer tur och får era plus.