Inlägg från: Anonym (Osäker ung kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Osäker ung kille)

Omöjligt att hitta tjejer?

Anonym (T) skrev 2024-07-25 01:04:46 följande:
    Ja det är jättebra att du skyddar alla grabbarna, så de kan fortsätta vara oattraktiv för alla andra tills det att de alla sen dör ensamma.. ?

Det viktiga är ju inte att lyckas trotts allt. Det är att vinna en "debatt". 
    Gör jag de attraktiva om jag inte säger som det är eller vad är poängen?
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 01:26:39 följande:

Det enda problemet är att de tänker på killar som de själva är attraherade till. Är de inte det, så blir killen i fråga istället filmad och postad på tiktok med titeln "creepy guy just apporached me".

Du homogeniserar tjejer och skuldbelägger kvinnor som grupp-kvinnoföraktande. Här visar du också din offermentalitet.

Hade det varit en tjej som skrivit det här, så hade jag säkert fått höra att jag är bra nog som jag är eller "you go girl" och liknande.

Istället blir jag förolämpad och behandlad som att jag vore en förlorare.

Har bara sett killar med offermentalitet tycka att "you go girl" är särskilt vanligt. Du skuldbelägger kvinnor även här med en offermentalitet. Du försöker få kvinnoföraktande inlägg bli normaliserade, såsom något bara kvinnor har rätt att säga till män, men nu när du gör det så blir du oförrättat attackerad, dina kvinnoföraktande är ju så oskyldiga i din värld.

Så kvinnor är alltså offrena när det kommer till den ökade andelen män som begår självmord p.g.a. ensamhet?

Kvinnor har ingenting att göra med att män tar livet av sig pga ensamhet. Inlägget manar till att skuldbelägga gruppen kvinnor och göra de fullt ansvariga för mäns psykiska hälsa. Om du inte förstår det så är även det inlägget kvinnoförakt.

Nu har jag gjort ett försök. Du kommer naturligtvis att uppfatta ditt kvinnoförakt som något normalt för så fungerar psykologin. Jag förstår varför folk blir förbannade på dig. För att du är extremt aggressiv utan att du verkar medveten om det. -För att du tror dig vara ett offer, när du i själva verket är kvinnor som är de egentliga offren i interaktioner med dig. Skärp dig, odla din empatiska förmåga. Du är inte ett offer.

Det är pga ditt alldeles egna kvinnoförakt som du aldrig kommer att kunna få till det med en kvinna. Det är en sanning.

Jag läste det du skrev och nu förstår jag varför du kan tycka att det var kvinnoföraktande, även om det inte var meningen att det skulle tolkas på det viset.

En fråga bara?

Vad skulle du känna om en grupp människor konstant kallade dig för en och samma grej i 16 år och att när du fyller 17 blir ganska snygg och behandlad helt annorlunda?
    Hade du kunnat tycka något bra om den gruppen och de du hade sagt, skulle det ha varit något positivt om dem?
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 01:30:05 följande:
    Vad fattar du inte? Vad jag sa är att du fortsätter att hålla dom oattraktiva igenom att stödja deras olönsamma kamp.. 
    Ok T
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 01:38:45 följande:
    Känns det bra? 
    Vad?
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 02:26:31 följande:

Du är väldigt aggressiv, även det du skriver nedan är aggressivt där du dömer ut en hel grupp människor för att någon sagt något nedlåtande till dig när du var ung. 

Gruppen kvinnor har ingenting med att någon mobbat dig att göra. Att du verkar tro det och dömer ut alla är bara vanligt aggressivt kvinnoförakt. Du väger inte upp något genom såna aggressioner, tvärtom.

Du behöver dessutom bara kläcka ett enda kvinnoföraktande inlägg för att andra här i tråden förstår vad du är för en.

Du vet inte vad eller hur jag är som person, så avsluta med den bullshiten.

Jo, det har dem, eftersom det var gruppen kvinnor som fullständigt förnedrade mig när jag var yngre och nu vågar jag tyvärr inte snacka med dem.
    Martins07 skrev 2024-07-25 10:27:17 följande:

Du hittar inte tjejer för du vill inte hitta tjejer helt enkelt. Det är inte tjejer som är problem utan du. Vad har du gjort för att hitta tjejer, du verkar blyg som man och det är inte bra? Tjejer finns överallt i alla domän. Går du på gymmet, bibliotek, krogen, promenad i park, stan etc...

Var mogen och våga gå och prata med. Det kan vara också din approach som är inte bra. Söker du på dejting sidor etc...
    Det finns fler tjejer/kvinnor i världen i varje land än killar.

Alla de tjejer jag ser runt om mig är antingen i stora tjejgäng eller med andra killar.

Nej, inom det jag pluggar går det bara killar och inom mima intressen är det också bara killar.
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 14:14:30 följande:
    Även det här inlägget är kvinnoförakt. Vem homogeniserar människor på det sättet och kallar alla för mobbare? Det är fruktansvärt osakligt. 

nej, jag vet inte vem du är som person. Jag kan med all säkerhet däremot avgöra att en del av din personlighet är en aggressiv kvinnoföraktare med offermentalitet. Jag kan också med säkerhet dra slutsatsen att det är anledningen till att att du aldrig kommer att hitta en partner.
    Säg det där till Jeremy Meeks och Richard Ramirez.

Visst är det deras personlighet som fick kvinnor att bli attraherade till dem.

Nej, säger inte att det är alla kvinnor, men den gruppen som mobbade mig mest var kvinnor och därför tar jag avstånd från dem.
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 14:28:41 följande:
    Att du "skyddar pojkarna"från att någonsin få ligga?

Men oroa dig inte, jag tänkte avskriva mig från denna tråden nu faktiskt. Då ingen kan må bra av att läsa den skit som du gör.. 
    Är det mitt fel att de tar avstånd från kvinnor nu eller vadå?
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 14:32:11 följande:
    Vad är problemet? Du tyckte ju att det var bra att de tillåts hålla på...... 
    Är det mer ok att det finns misandristiska feminister, cucks och simps i världen?
    Anonym (Man) skrev 2024-07-25 14:33:33 följande:
    Tar du avstånd från kvinnor generellt eller bara de som mobbat dig?
    Generellt tyvärr eller så har jag fördomar om att de kommer att tycka att jag är för ful och liknande.
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 14:36:00 följande:
    Hur hjälper det någon av dem? Fråga dig själv det istället.. Är ju trotts allt du som sitter här och säger att de bestämt ska hålla på... 
    Hur det hjälper dem?

Jadu, det hjälper dem ganska mycket faktiskt att få slippa det könet som ger de huvudvärk.

Förövrigt så har jag märkt i en annan tråd att du är en misslyckad rasse.
    Ja, jag är brunögd, men ingen annan "ras" bara för det.
    Är brunögda svenskar inte svenskar heller?
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 14:57:00 följande:
    På tal om andra trådar.. Du ljög förut! Såg din tråd i morse om dina "stackars mörka ögon.. " 

Kallar folk för rasse, fast det är ni brunögon som ljuger för alla andra hela tiden ju.. 
    Vi brunögon?

Mina stackars mörka ögon?

Jag har inte skrivit ett skit om mina ögon.

Vadå Vi brunögon?

Vadå är en mulatt med gröna ögon "vitare" än en helsvensk med bruna ögon?
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 14:57:23 följande:
    Känner du dom? Det är ju inte dom som skriver och gnäller över kvinnor. Det är ju du.
    Nej, men du påstår att det är min personlighet som ställer till det, när de var seriemördare och kriminella.
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 15:07:02 följande:
    Ja, det är ditt kvinnoförakt och naturligtvis att du inte ens närmar dig kvinnor för att du inte gillar dom som gör att du aldrig kommer att hitta en tjej.

Det är fruktansvärt uppenbart. Du tror dig själv inte ens vara medveten om all aggressioner du spyr ut. Och varför? För att några tjejer har mobbat dig när du var ung? Skärp dig och väx upp.
    Jag har redan vuxit upp.

Det är ni feminister som måste öppna ögonen och se verkligheten som dej faktiskt är.
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 15:19:26 följande:
    Jag är inte en feminist. Du tänker verkligen kategoriskt. Eller tror du att endast feminister ser ditt kvinnoförakt?
    Ja
    Anonym (Honan) skrev 2024-07-25 17:51:18 följande:

Var kommer alla dessa kvinnohatande losers ifrån? Hur lyckas så många skruva hjärnan i exakt samma felläge? 

Det kommer ifrån något som kallas för hypergami och dagens standarder som kvinnor har på män. 

Dessa standarder som mindre än en procent av befolkningen kan uppnå.
    Anonym (Jobba) skrev 2024-07-25 18:36:16 följande:
    Så 1 procent av männen är i förhållande menar du?
    Yep
    Anonym (Jobba) skrev 2024-07-25 18:43:03 följande:
    Fast det stämmer ju inte.
    Hur är det enligt dig?
    Anonym (Jobba) skrev 2024-07-25 18:56:16 följande:
    Enligt mig? Du behöver bara titta på statistiken. Över 60 procent av alla hushåll består av par. Och då räknas inte ens par som inte bor tillsammans. Hur kan du ens få det till 1 procent?
    Det är när det kommer till min generation.

Inte ens supermodeller duger.

Har frågat några vad de tycker om Sean O Pry och de påstår att han är ful.

Fullständigt kört.
    Anonym (Jobba) skrev 2024-07-25 19:14:17 följande:
    Ok, då kollar vi statistiken. I vilken ålder är bara 1 procent av killarna tillsammans med någon?
    18-23
Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?