Omöjligt att hitta tjejer?
Det viktiga är ju inte att lyckas trotts allt. Det är att vinna en "debatt".
Det enda problemet är att de tänker på killar som de själva är attraherade till. Är de inte det, så blir killen i fråga istället filmad och postad på tiktok med titeln "creepy guy just apporached me".
Du homogeniserar tjejer och skuldbelägger kvinnor som grupp-kvinnoföraktande. Här visar du också din offermentalitet.
Hade det varit en tjej som skrivit det här, så hade jag säkert fått höra att jag är bra nog som jag är eller "you go girl" och liknande.
Istället blir jag förolämpad och behandlad som att jag vore en förlorare.
Har bara sett killar med offermentalitet tycka att "you go girl" är särskilt vanligt. Du skuldbelägger kvinnor även här med en offermentalitet. Du försöker få kvinnoföraktande inlägg bli normaliserade, såsom något bara kvinnor har rätt att säga till män, men nu när du gör det så blir du oförrättat attackerad, dina kvinnoföraktande är ju så oskyldiga i din värld.
Så kvinnor är alltså offrena när det kommer till den ökade andelen män som begår självmord p.g.a. ensamhet?
Kvinnor har ingenting att göra med att män tar livet av sig pga ensamhet. Inlägget manar till att skuldbelägga gruppen kvinnor och göra de fullt ansvariga för mäns psykiska hälsa. Om du inte förstår det så är även det inlägget kvinnoförakt.
Nu har jag gjort ett försök. Du kommer naturligtvis att uppfatta ditt kvinnoförakt som något normalt för så fungerar psykologin. Jag förstår varför folk blir förbannade på dig. För att du är extremt aggressiv utan att du verkar medveten om det. -För att du tror dig vara ett offer, när du i själva verket är kvinnor som är de egentliga offren i interaktioner med dig. Skärp dig, odla din empatiska förmåga. Du är inte ett offer.
Det är pga ditt alldeles egna kvinnoförakt som du aldrig kommer att kunna få till det med en kvinna. Det är en sanning.
Du är väldigt aggressiv, även det du skriver nedan är aggressivt där du dömer ut en hel grupp människor för att någon sagt något nedlåtande till dig när du var ung.
Gruppen kvinnor har ingenting med att någon mobbat dig att göra. Att du verkar tro det och dömer ut alla är bara vanligt aggressivt kvinnoförakt. Du väger inte upp något genom såna aggressioner, tvärtom.
Du behöver dessutom bara kläcka ett enda kvinnoföraktande inlägg för att andra här i tråden förstår vad du är för en.
Du hittar inte tjejer för du vill inte hitta tjejer helt enkelt. Det är inte tjejer som är problem utan du. Vad har du gjort för att hitta tjejer, du verkar blyg som man och det är inte bra? Tjejer finns överallt i alla domän. Går du på gymmet, bibliotek, krogen, promenad i park, stan etc...
Var mogen och våga gå och prata med. Det kan vara också din approach som är inte bra. Söker du på dejting sidor etc...
Det finns fler tjejer/kvinnor i världen i varje land än killar.
Var kommer alla dessa kvinnohatande losers ifrån? Hur lyckas så många skruva hjärnan i exakt samma felläge?