Inlägg från: Anonym (Osäker ung kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Osäker ung kille)

Omöjligt att hitta tjejer?

Anonym (T) skrev 2024-07-24 23:47:13 följande:
    You go girl! Känns det bättre nu?
    Felix Itta
    LIGMA BAALZ
    baam77 skrev 2024-07-24 23:29:05 följande:

jag är så glad att jag inte är ung idag och vill ha barn. Det du måste tänka att alla tjejer är inte en grupp som tänker samma. Mitt tips till dig att sluta vara här och på alla appar. Går fram till tjejer i din egna ålder med gemensamma vänner eller när du har något gemensamt med. det är inte svårare än så. Jag har hört tjejer som är så trötta på allt detta som bara väntar på en som du ska gå fram och säga hej!  

Tack för att du iallafall inte skäller ut mig. Orkar inte mycket mera. Har fler problem än det här som jag inte har tid för att berätta. Kommer nog aldrig att kunna bli den jag en gång var. Glad och med hopp om att allt skulle bli bättre.
    Anonym (T) skrev 2024-07-24 23:55:21 följande:
    Okej... Och vad är det du vill erkänna? Att du hellre utvecklar dig mot enstöring?..

The Dark Triad traits characterize behaviors associated primarily with socially undesirable outcomes, while the Light Triad traits are composed of behaviors linked to prosocial responses. 
    Anonym (Osäker ung kille) skrev 2024-07-24 23:49:28 följande:
    Jaha, men jag sitter inre på ett forum och förolämpar en tonåring som uppenbarligen behöver hjälp.
    Har gett dig hjälp.. Då började du gnälla och bete dig som en tjurig jävla incel.. 

Är nog bäst för din egen del att precis alla slutar läsa dina veka inlägg eller bry sig..
    Ja, du gav mig tips om att skaffa vänner och träffa tjejer genom de vännerna, men du ska bara veta att det sällan finns stora killgrupper av vänner längre.

Kanske om man spelar hockey eller fotboll, men inte nu.

Dark triads moggar light triads utseendemässigt.

Sean O pry vs Lucky Blue Smith. O pry vinner.
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 00:04:11 följande:
    Du fattar inte ens att du själv förolämpar kvinnor med bara det här inlägget. Så jävla nedlåtande.

Dina sarkastiska kvinnoföraktande meningar har jag highlightat.
    Hur är de ens kvinnoföraktande meningar?
    Hur?
    Kan du förklara?
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 00:11:51 följande:
    Nej, det kan jag inte, inte för dig för du verkar vara totalt hjärntvättad. Kanske för många djupdykningar inom incelteorier.

Det jag med all säkerhet kan berätta är att du avskyr kvinnor och att det är anledningen till att du aldrig kommer att träffa en tjej. Du (såsom alla incels) tar på dig en offermentalitet, trots att det egentligen är kvinnor som får möta skiten du skriver. De egentliga offren i den här ekvationen.
    Så kvinnor är alltså offrena när det kommer till den ökade andelen män som begår självmord p.g.a. ensamhet?

Jo förklara gärna. Vill gärna veta vad som är nedlåtande med det jag skrev i det stycket.
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 00:11:49 följande:
    Herregud.. Du har läst för mycket skit.. Tid du hade kunna lagt på träning, gemensamma intressen eller hockey.. Men du valde istället att bli en gnällig liten internet bitch...

Go tjejig!
    Jag har varit en atlet. 
    Dock så var det nästan ingen som utövade den sporten där jag växte upp och en annan snubbe snackade skit om mig bakom min rygg.
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 00:19:53 följande:
    Och nu har du fallit.. Inte lätt att va en bitch.. 
    Jag tränar fortfarande. 
    Hemma.
    Calisthenics 
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 00:20:09 följande:
    Det här inlägget är också kvinnoföraktande.
    Bars förklara hur?
    Anonym (T) skrev 2024-07-25 00:30:50 följande:
    Du hade kunnat ingått i någon sportklubb just nu.. Och varit ute varje helg.. Träffat tjejer där och ute på krogen.. Men du för upptagen med dina MGOTW videos och lära dig alla jävla internet ursäkter eller manhood memes.. 
    Jag har redan varit med i en sportklubb.
    Folk snackade skit bakom min rygg. Hatade det.

Jag kollar inte på MGTOW, men vad är problemet med de grabbarna?
    Får de inte välja att inte dejta?
    Anonym (Sp) skrev 2024-07-25 00:33:25 följande:
    Jag berättade tidigare att jag inte kan det. Du är för djupt nere i incelträsket för att kunna förstå det. Kom tillbaka när du fått upp ögonen för ditt beteende så kan jag förklara.
    Men jag vill se vad du har att skriva ändå.

Har funnits folk online som har ändrat mitt tankesätt till det positiva och negativa.
    Har aldrig bett om att stanna kvar som jag mår nu. Tvärtom.
Svar på tråden Omöjligt att hitta tjejer?