• Anonym (Pnilsen)

    Astrologen här - fråga spåkulan och få svar !

    Högt som lågt, shot !

  • Svar på tråden Astrologen här - fråga spåkulan och få svar !
  • Anonym (Kria)
    Anonym (När ska folk vakna?) skrev 2024-07-23 21:40:36 följande:
    När kommer resten av Sveriges befolkning vakna upp på riktigt och inse att allt vi vet om bara har bara varit lurendrejeri?
    När kommer den sovande delen av det svenska folket sälla sig till resten av världen som redan vet att vi blivit lurade och hjärntvättade sen lääääääääänge?
    Önskedrömmandet är starkare än förnuftet hos många. Något dessa giriga bedragare är kvicka att utnyttja.
  • Anonym (Jojo)

    När kommer jag föda? Kommer förlossningen gå bra?

  • Anonym (Anna-Maria)

    Kommer CS - den man som jag gått och tänkt på i snart sju år nu, och haft lite kontakt med över Facebook och Messenger men inget alls det senaste året - att höra av sig till mig mer? Kommer vi att träffas i verkligheten? Kommer jag att bo med honom i Tyskland?

  • Anonym (Pnisen)
    Anonym (Anna-Maria) skrev 2024-07-24 00:31:59 följande:

    Kommer CS - den man som jag gått och tänkt på i snart sju år nu, och haft lite kontakt med över Facebook och Messenger men inget alls det senaste året - att höra av sig till mig mer? Kommer vi att träffas i verkligheten? Kommer jag att bo med honom i Tyskland?


    Du har dessvärre blivit lurad. CS är ett populärt online-spel.
  • Anonym (Anna-Maria)
    Anonym (Pnisen) skrev 2024-07-24 00:52:17 följande:
    Du har dessvärre blivit lurad. CS är ett populärt online-spel.
    CS är hans initialer. Han är alltså en man som finns, jag har även sett honom i verkligheten på ett evenemang som han höll i Tyskland, det var där jag fick upp ögonen för honom för första gången. Sedan kontaktade jag honom över Facebook när jag kom hem till Sverige. (Nej han är ingen artist eller influcencer eller något sådant, det var ett mindre evenemang för människor med ett visst intresse.)
  • Hugful80

    Hur känner du TS över att astrologi är en bluff?


    För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras
  • Anonym (Pappan)

    Påverkas en liv och framtid av vilket tecken man är född i?

Svar på tråden Astrologen här - fråga spåkulan och få svar !