Inlägg från: Anonym (Ohlsson) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ohlsson)

    Är det snyggt med smala kvinnor?

    Det är betydligt bättre än överviktiga kvinnor. 

  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Nej men) skrev 2024-07-22 20:04:21 följande:
    Typ storlek medium är finast i mina ögon. Inte jättesmala eller jättetjocka. Just höftben och så skulle jag ha svårt för. Men kroppen är ju inte allt. Långt därifrån.
    Just synliga höftben kan vara snyggt. Men det får gärna vara lite form på tuttar och stuss.
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Kitty) skrev 2024-07-22 23:27:00 följande:
    Nu när tjejer åker till Turkiet och gör bbl så är det möjligt. Trendigt med rumpa, tydligen värt att riskera dö för.. 
    Tatuerade, opererade, botoxade, piercade med fillers, hår och naglar som ser förjävliga ut av allt fixande tidigare kommer inte att se fräscha ut som 40+are. Dessutom är det många som redan i 25-års åldern har svårt att hålla vikten för att dom är så fysiskt inaktiva och äter mycket socker.

    Det kommer inte att vara vackert för ögat när den generationen är äldre.
  • Anonym (Ohlsson)
    Mia448 skrev 2024-07-23 10:01:56 följande:
    Du är oroväckande och skrämmande. 
    Just den meningen är ju helt korrekt. Övervikt idag är skrämmande, tom bland många barn.
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (F) skrev 2024-07-23 10:24:08 följande:
    Ätstörningar är också allt vanligare bland barn 
    Jo, det ena problemet tar inte ut det andra. Men ca3% av kvinnor lider av ätstörningar när det är som värst(15-20åringar). Medan övervikt och fetma hos både pojkar och flickor i samma ålderspann är över 20%.
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Normal) skrev 2024-07-23 10:36:19 följande:
    Min partner, som är 47 år säger ofta att han känner ingen man som gillar klena kvinnor, de vill hellre att de har lite hull än är pinnsmala. Visst, nu är vi lite äldre men han har haft samma tankar alltid, har han sagt. Sen sitter ju inte allt i kroppen utan det viktigaste är ju hur personen är.
    Att han inte känner någon man som gillar slanka kvinnor är nog mest för att få dig att må bra om du nu har några kilos övervikt. Dom flesta män attraheras mer till just slanka kvinnor. Men om din man attraheras mer till kvinnor med övervikt kan jag ju inte veta.

    Sen sitter inte allt i kroppen, men kroppen betyder mycket även som medelålders. Personen måste dock vara vettig i övrigt också.
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Normal) skrev 2024-07-23 11:08:18 följande:
    Wtf? Jag är fullkomligt normalviktig, gymmar flera dagar i veckan så jag har ingen övervikt. Både han och jag är i bra form och behöver inte gå ner i vikt. Jag har samma erfarenhet av alla män jag varit med eller har som vänner, de föredrar normala kvinnor och inga klenisar.
    Jag tänkte att han ville vara lite snäll, men så behöver det inte alls vara. Om ni bägge även är typ normalviktiga så är det nog lugnt.

    Min upplevelse är att många män gillar slanka till normalviktiga kvinnor mest.
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Jan) skrev 2024-07-24 10:43:04 följande:

    Håller med dig Valackare. Finns inget sexit  i att ligga med en kvinna som har en pojkkropp.Om man inte e lagd åt det hållet förstås.


    Jag gillar en mjuk & go rumpa som är klatschvänlig, inte en platt, hård och benig kropp. Finns inget bättre än att beundra den gyllene kurvan av en rund o mjuk rumpa.


    Då har du många att välja på i dessa tider av bastanta damer. Jag avundas dig.
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Jan) skrev 2024-07-24 16:08:54 följande:

    Jasså? Var skrev jag att jag gillar bastanta damer? 


    Min kvinna är normalviktig och har en ljuvlig bubblebutt. Precis så som dom ska va.


    Grattis att du trivs med din kvinna. Det är väl det som är det bästa med livet, att man kan välja själv. Jag har valt en som passar mina behov också.
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Nej men) skrev 2024-07-24 17:44:42 följande:
    Kvinnorna du vill ska banta kanske också tycker att det finns annat i livet än män som vill att de ska banta.
    Det handlar ju egentligen inte om att banta, utan att sluta fingra i kakburken och unna sig saker stup i kvarten.

    Äter man någorlunda normalt med jämna mellanrum så blir man inte tjock.
  • Anonym (Ohlsson)
    Anonym (Nej men) skrev 2024-07-24 18:05:05 följande:
    De kanske tycker att det ger mer att ta sig en kaka eller två, än att behaga dig och Pelle?
    Möjligen
Svar på tråden Är det snyggt med smala kvinnor?