Flickvännen sa precis att hon har en svacka!
Jag är 34 år gammal, tog precis studieuppehåll för att kunna jobba ett år och sedan återgå till skolan för att plugga färdigt sista året.
Hon är 27 är gammal, färdigexaminerad och börjat jobba ett vikariat för sommaren, i hopp med fortsättning i framtiden.
Vi började som KK, men efter 3-4 månader så hade vi starka känslor för varandra och vi bestämde oss för att bli tillsammans sedan i mars. NU kommer vi till den kruxiga, I början av relationen så var det verkligen ingen fel på vårat sexliv, då vi hade varje dag i 3 månader i sträck, varken hon eller jag tröttnade men nu till våren så har det blivit mindre och mindre, Nu har det gått från en gång i veckan till en gång per 7 veckor? (Senaste var i början av juni) och hon sa första tillfället jag tog upp diskussionen att "Hon vet inte" att hon inte visste varför hon känner sig så, varför hon tar avstånd från fysisk närhet och kunde inte ge mig en förklaring, 2 veckor efteråt tog jag upp igen och hon gav mig samma svar.
Igår tog jag upp då det har gått 7 veckor, där jag började sakta ställa frågor som om hon känner sig stressad på jobbet, om hon kan anförtro till mig, om hon kan berätta allt vad hon tycker och tänker när hon själv känner för att berätta? och till sist ifall om den fysiska närhet och sovrummet hör ihop eller inte, Då kunde hon äntligen säga att hon har en svacka, och har haft tidigare innan mig och hon vet inte varför det händer och hon gillar inte heller att jag tar upp ämnet för en tredje gång för att då känner hon sig pressad och tar ännu mer avstånd. Jag bad om ursäkt direkt till henne men fick äntligen lite svar känner jag, från jag vet inte till att hon har en svacka och hoppas så småningom komma tillbaka.
Vad i helvete kan man göra nu? Ska jag sitta på tummen och vänta till hon hittar tillbaka till sig själv eller är detta början på ett avslut?
Jag har ej haft en relation på 10 år, inte för att jag har försökt, jag har tyckt att ingen har någonsin passat för mig som hon gör. Helt ärligt så hade jag tankar om att det är hon hjag vill leva resten av mitt liv med innan detta problem började.