Inlägg från: Anonym (KK) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KK)

    Är det sant att tjejer/kvinnor bara vill ha män med stora kukar?

    Alla vill inte ha större men jag är övertygad om att killar med lite större utrustning har en klar fördel. Dels är jag nog inte ensam om att tycka att större är snyggare och mer upphetsande att se på och inte minst har killar som är trygga i sin manlighet ett helt annat lugn och en annan utstrålning som lockar. Mitt ex var ganska normalt utrustad och vi hade bra sex. Inte himlastormande men bra. För att spetsa till det så älskade vi men med mina KK som jag har nu så knullar vi. 

    Kan kanske i framtiden tänka mig en relation med en man som inte är rejält utrustad men under 15 cm skulle inte fungera och jag skulle med en man under 18-20 cm ha en stark önskan om att vi skulle bjuda in extra killar eller gå på swingersklubbar eller liknande och träffa par med en välutrustad man. 

    Trivs för tillfället mycket bra med livet som singel och knullträffar med mina välutrustade KK under barnfria veckor och helger. 

  • Anonym (KK)
    Anonym (Ifrågasätter svaren du fått) skrev 2024-07-22 12:44:01 följande:

    Du verkar tyvärr bara ha fått svar från de som skaffat sig en preferens som de gärna vill gnugga i fejset på de flesta andra - många tar tillfället i akt att skryta om sitt sexliv och de bjässar som de möter. Här har 15 cm pekats ut som "litet", fast medellängd enl många undersökningar är under 15, så om de här svaren skulle gälla för en majoritet är det bara ett fåtal hingstar i hagen som blir utslitna.
    Om du önskar en tjej som går igång på det grafiska, hur det ser ut, och har en liten kuk, så kan det bli problem. Men jag vågar påstå att väldigt många inte vill ha det så utan ser närhet, som leder över till sex, som det viktiga, och då är händer och mun lika viktiga.
    Sen när det kommer till själva prenetationen så finns det ju olika ställningar som gör att det känns olika mycket, med stor eller liten kuk. Den med liten får eventuellt öva upp teknikerna lite bättre, vilket gör att de tjejer som inte gillar dickpics (de flesta) och som inte går igång så mkt på hur den ser ut, får en stor njutning.


    Så är FL igång igen och vill utmåla oss som har vissa preferenser som ytliga och samtidigt vill göra gällande att en stor kuk är lika med att man är en pajas med liten hjärna. Kan garantera att det inte finns det minsta samband mellan att vara välhängd och att vara obegåvade. 

    Är alla män som gillar stora bröst ytliga och är alla kvinnor med stora bröst obegåvade. 
  • Anonym (KK)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 12:29:42 följande:

    Tror inte det är vanligt. Det är ju inte storleken som avgör vad som finns mellan pannbenet, hur bra älskare man är, hur bra förälder man är eller avgör hur bra livskamrat man är genom alla år tillden dag man blir gamla ihop. Har aldrig hört nåt liknande bland kvinnor jag känner - är 50+ och vet exakt vilka kvaliteter jag uppskattar hos en själsfrände, och storleken är nog det sista jag tänker på. Och nej, här mäter vi inga könsorgan - har aldrig kommit på tanken. Och hade min man haft en mindre, skulle han fortfarande varit min livskamrat som gör mig lycklig på alla sätt. 


    Kan bero på vilka samtalsämnen du har med dina väninnor. Jag pratar väldigt öppet och väldigt mycket sex med mina väninnor och i alla fall bland majoriteten av mina vänninor så har storleken allt från viss till helt avgörande betydelse sedan skiftar det en del när det gäller vad som är optimal storlek. Kan säga att i min helt ovetenskapliga studie bland vänninor så sätter gifta kvinnor mindre vikt vid storleken än vad vi som är singlar och har fasta KK eller letar ONS gör och önskemål om lite större storlek är också vanligare bland oss som är singlar än bland gifta kvinnor. Finns en del främst amerikansk studier som har samma slutsats. 
  • Anonym (KK)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 15:17:56 följande:
    Jag har inte emot att prata sex, inte mina vänninor heller. Har ändå inte hört nåt liknande, och att mäta?? Min man hade skrattat ihjäl sig om jag kom med en linjal. Har aldrig ägnat mig åt KK eller ons, så kanske jag ser andra kvaliteter än centimeter. Om någon kvinna har problem med att känna en normal penis, är mitt starka råd att köra knipövningar. Har fött fyra barn och känner ingen skillnad mot innan jag fött (dock hade jag inga komplikationer). 
    Minst sagt intressant att mina preferenser beror på att jag fuskat med knipövningarna. Har inga problem att känna även en liten snopp i fittan men en rejäl kuk är många gånger skönare och det har jag tyck under hela mitt sexuella liv vilket började långt innan jag födde barn.

    Skulle också vilja ha lite tips på hur jag skall göra knipövningar så att en kuk blir större, grövre och ådrigare och därmed mer upphetsande att se på, runka, suga och slicka på. 
  • Anonym (KK)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 16:38:09 följande:

    Svar till KK då jag inte kan citera:

    Ja, en stor är väl inte mer ådrigare än en mindre. Har du känsel för en normal eller mindre är det väl inget problem... Och om du fött barn, vet du ju också vad som är viktigt här i livet. Och jag antar då också att du ser mer till kvalifikationer än centimeter. Kanske inte så aktuellt m KK och ons om du har barn tänker jag


    Är du på riktigt. Att jag känner en normal är självklart inte samma sak som att den ger mig optimal njutning. Har barn med en som var normalutrustad och vi hade ett ok sexliv men inte ett himlastormande. Nu är jag skild och barnfri vissa veckor och helger och då njuter jag av riktigt jävla bra sex med mina välhängda älskare. Kommer som sagt aldrig igen att gå tillbaka till någon medelsnopp utan att i relationen ha friheten att träffa välutrustade älskare på ett eller annat sätt.

    Kul att du tycks trivas med din man men det betyder inte att alla skulle göra det. Är nu tillräckligt gammal för att satsa på mig själv och ett sexliv jag riktigt njuter av,  ungarna var viktiga under de åren men nu är det som sagt min tur att prioritera mig själv och inte barn och man.
  • Anonym (KK)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 16:55:05 följande:

    Skulle bli fruktansvärt äcklad av en man som var  till den grad  så fixerad av storlek på mitt underlivet eller bröst. Men det är jag det


    Sätt dig inte över andras liv och önskemål. Du får gärna var nöjd med den kuk du får åka på för min del och du får absolut prioritera vad du anser vara viktigt i er relation.

    Själv har jag alltid vetat att storleken är viktigt. Gjorde dumheten att tro att jag kunde bli tillfreds med en normalkuk och fick barn med en man med en normalkuk. Hade lyckliga småbarnsår men kännde hela tiden en saknad av att känna mig påsatt och riktigt knullade så nu när jag är singel och har mina barnfria veckor och helger så prioriterar jag riktigt jävla bra sex där jag bli 100% tillfredställd. 
  • Anonym (KK)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 17:10:42 följande:

    Hade hellre värdesatt hur personen var som förebild för mina barn


    Hur tänker du nu. Mina barn har inget med mitt sexliv och mina KK:s att göra. Dom har aldrig träffats och kommer aldrig att träffas om den dagen kommer där det blir dags att inleda någon form av seriös relation så kan jag inte på något sätt se en motsättning mellan att han är välutrustad och en bra förebild för mina barn. Är du extremt missnöjd med ditt liv eller varför är du så extremt fixerad vid att människor med preferenser när det kommer till utrustning är dåliga, ytliga människor som skiter i sina barn.
  • Anonym (KK)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 17:36:40 följande:

    Är nöjd med mitt liv tack. Tycker bara detta med centimetrar inte bara sårar andra människor, utan är ytligt och  fixerat. Finns så mycket enligt mig som är värdefullt här i livet. Men är du nöjd, fine! Du förstår inte mig och jag förstår inte dina prioriteringar här i livet


    Förklara hur det kan såra någon att jag har mina krav/önskemål på utrustningen och annat. Finns ingen regel som säger att alla som vill knulla med mig har rätt att knulla mig utan det väljer jag helt själv och om det handlar om att jag inte attraheras av rödhåriga, håriga ryggar, ölmage, för liten kuk eller vad det nu är så är det mitt val vem jag har sex med. Jag har min kravlista och du har din även om det i ditt fall påstås vara helt egalt med storlek och utseende på manligheten. Jag ser inte ner på ditt liv och dina val, du väljer vem du vill ha sex med på dina premisser och jag gör mina val utifrån vad jag attraheras av.
  • Anonym (KK)
    Anonym (H) skrev 2024-07-22 17:52:42 följande:
    Tror vi lever i för olika världar, har för olika verderingar osv för att ens förstå varandra. Din nick till att börja med är inte min grej överhuvud taget. Det du skriver, kan dessutom få många män att känna sig otillräckliga, vilket jag har ont av. Har man inget sjysst att skriva/såra någon annan som har ett utseende som ej kan ändras - är det ibland bäst att vara tyst. Så jag förhåller mig tyst om hur jag tror den livsstil på alla plan är
    Det kan du ge dig fan på att vi har väldigt olika värderingar. I min värld är sex något man har under genuint samtycke med personer man är sexuellt attraherad av. Jag har inte sex för att småkukade inte skall känna sig kränkta. 

    Om någon småkukade man blir kränkt av att jag har mina preferenser så får det vara så, inte mitt problem att hantera men om du känner för det är det helt ok för mig om du öppnar en salong för småkukade och idkar empatisex men räkna inte med att jag kommer att hjälpa till med dessa empatiknull. 
  • Anonym (KK)
    Core skrev 2024-07-23 02:22:36 följande:
    Jasså, du är en sån som behöver en bildbok för att fatta?

    För att måla en tavla för intelligensreserven;

    Uppenbaligen träffar de den stora majoriteten män en kvinna, och det är knappast troligt att den stora majoriteten har en stor kuk. Kan du inte träffa en kvinna är det inte kukstorleken det sitter i, det kan jag fan garantera såvida du inte har nån micropenis.

    Är du med nu eller måste jag rita också?
    Oj nu sken begåvningen igenom. Det heter bilderbok men så långt kom du förmodligen inte i skolgången. 
  • Anonym (KK)
    Anonym (Andra kvaliteter viktigast) skrev 2024-07-23 03:57:41 följande:

    Jag är kvinna 35+ och jag kan bara tala för mig själv, men storleken på mannens könsorgan har aldrig varit viktigt för mig. 
    Dock får ju gärna storleken vara minst som ett finger, eller större. Men ärligt talat, inte ens storleken av en räka skulle kunna få mig att låta mitt livs kärlek passera.

    Detta låter så klyschigt, men för mig är det mannens personlighet, hans intelligensnivå, hans personliga mognadsnivå, hur generös och arbetsam han är samt hur hög empatisk förmåga han har som är det avgörande för mig. 

    Olika människor har olika prioriteringar helt enkelt. 

    TS, vad har du för andra kvaliteter?


    Alla är som sagt olika men det låter som en trist relation där sex är oviktigt om man har en relation med en man utrustad med en räka.

    Har väldigt svårt att se att det finns någon motsättning mellan att en man är välutrustad och att han har en trevlig personlighet, är intelligent, empatisk och helt enkelt en trevlig person att umgås med. 

    Ditt liv dina val men för mig låter det förbannat trist med en relation som inte har några förutsättningar för ett bra sexliv.

    Skulle kanske fungera med en sådan relation om mannen har en starka cockoldläggning. Något som jag läge drömt om är att ha man med liten kuk sittande vid sidan om och se på när jag blir påsatt av en välhängd och potent man.
  • Anonym (KK)
    Core skrev 2024-07-24 09:47:08 följande:
    Vad har du med det mitt svar att göra? Du är en skribent i tråden som mest pratat tomt ut i luften om ditt runtknullande i inlägg efter inlägg utan att nån vet vad slutpoängen är, och jag har inte motsagt något du skrivit, så varför du försöker dig på något tafatt personangrepp på mig på mig fattar jag inte?

    Säger du att jag har fel, och isåfall i vad? Eller vill du bara hitta en ny ursäkt att berätta hur mycket du knullar runt?

    Mitt svar i tråden var kort att de allra flesta träffar någon under livet, så uppenbarligen går det bra för dom utan 20cm kuk också. Hade jag fel eller vart vill du komma?
    Går självklart inte att låta bli att kommentera inlägg som är så dåligt skrivna att man ligger på golvet och garvar ihjäl sig på grund av märkliga ordval (ord som inte ens finns), formuleringar och annat som helt enkelt är riktigt roliga att läsa och försöka förstå vad det är du vill förmedla.
  • Anonym (KK)
    Core skrev 2024-07-24 10:28:02 följande:
    Dina älskare må vara storkukade, men roliga lär dom ju inte vara om du är så lättroad. Nej jag hade inte koll på att det hette bilderbok, det är väl kul att du fick roligt!

    Och till skillnad från dig då antar jag, en medelålders kvinna som ivrigt skriver om sitt knullande tråden igenom.  Inte helt tydligt där heller vad som ska förmedlas 😬
    Har mina barn denna vecka så jag roar mig med att läsa inlägg som dina i väntan på att i helgen få roa mig mig med bra sex. 

    Vill tacka för givande inlägg där det lyser igenom av indignation och bitterhet över att det finns kvinnor som har mage att våga välja bort killar med för små kukar. 
  • Anonym (KK)
    Core skrev 2024-07-24 11:17:30 följande:

    Jag tycker att jag har varit väld tydlig med att jag tycker tvärt om. Hela min närvaro på forum som det handlar om att förklara för dessa incels och andra patrask att nej, det är inte synd om dom, utan det är den dyblöta offerkoftan som står i vägen för framgång. 


    Men har man bara kuk innanför pannbenet förstår jag att det är svårt att läsa mellan raderna. Du kanske behöver en bilderbok?


    Då måste du ha en extremt dålig förmåga när det gäller att föra fram ditt budskap. 

    Du får mycket gärna göra en bilderbok så kanske det blir lättare att förstå vad det är du vill uttrycka.
  • Anonym (KK)
    Core skrev 2024-07-24 12:23:28 följande:
    Det enda jag har gjort är att ifrågasätta trådstarens antagande om att småkukade är förpassade till ett liv i ensamhet. Att jag inte tycker synd om honom var min enda poäng.
    Hur det ska kunna tolkas som att jag har nån form av bitterhet mot kvinnor med sexuella preferenser förstår jag helt enkelt inte.
    Personligen är jag helt kass på tankeläsning, att läsa mellan raderna och försöka räkna ut vad folk vill säga med sina inlägg utan jag tolkar utifrån vad folk skriver och i detta fall blev det tydligen helt fel att läsa vad du skrev och utgå ifrån detta. Ber om ursäkt för min felaktiga tolkning och håller givetvis med om att det finns på tok för många offerkoftor. 
Svar på tråden Är det sant att tjejer/kvinnor bara vill ha män med stora kukar?