• Anonym ((K))

    Finns det kvinnor i ålder 30-50 som tänder på yngre män 20-25

    Finns det kvinnor som har sex med yngre män? 

  • Svar på tråden Finns det kvinnor i ålder 30-50 som tänder på yngre män 20-25
  • Anonym (V)

    Nej, bara intresserad av riktiga relationer och såna har jag helst med en vuxen man och inte någon som bara vill pippa.

    Sen vill jag inte heller känna mig äldre än jag är eller som någons mamma. Därav går yngre killar bort.

  • Anonym (Sextokig)

    Är 50 - swingers, men skulle ändå inte aktivt välja/leta efter någon i den åldern. 
    Skulle jag bli "uppraggad" av någon i den åldern skulle jag bara garva. Vilket jag också gjort och gör åt en av äldsta sonens kompisar som nog skulle få slag och dö om jag någon dag skulle säga javisst, kom med här så ska det bli åka av...
    Har förklarat för honom att jag inte är intresserad av människor som jag åldersmässigt skulle kunna vara mamma åt.

    Tycker +-10 år är max, men nu ska man ju aldrig säga aldrig... "Råkade" ha sex med en 18 år äldre man i helgen glatt påhejade av hans fru. 
    Nu ser han riktigt bra ut för sin ålder, men ändå så är det i äldsta laget. Nu blev det som det blev pga omständigheter eller sammanhanget eller hur jag ska förklara det...

  • Anonym (Göran)

    Nu är jag snart sextio men när jag var 18 träffade jag en kvinna som var 54 och hadde efter det många träffar med äldre kvinnor och par som ville ha en ung älskare. 

    Tror inte att det är någon större skillnad idag. 

    Bara att åka en Ålands kryssning för att se hur många mogna kvinnor det är som önskar sex med yngre män.

    Samma sak på kurser och konferenser det är påfallande ofta som yngre män får följa med mogna kvinnor till rummet.

    För min del var torsdagar på Stadshotellet i den stad där jag växte upp en guldgruva på den tiden när det gällde kåta mogna kvinnor som ville ha lite äventyr. 

  • Anonym (M)

    Varför vill man vara med äldre damer?

  • Anonym (Göran)
    Anonym (M) skrev 2024-07-22 13:29:28 följande:

    Varför vill man vara med äldre damer?


    Varför skulle man inte vilja vara med äldre damer.

    Som ung var det väldigt lärorikt och många grymma stunder blev det. Som ung var det fantastisk att slippa fummelsex med jämnåriga tjejer.

    Mogna kvinnor har lättare att vissa hur dom vill ha det medans yngre kvinnor i alla fall på den tid var rätt mycket döda fiskar som förväntade sig att kille skulle göra allt jobb och vara tankeläsaren och veta hur hon vill ha det.
  • Anonym (+ 1)
    Anonym (Mina söners kompisar) skrev 2024-07-22 10:32:23 följande:

    Har söner som nu är 22 och 24, Vissa av deras kompisar skulle jag definitivt inte säga nej till och har många gånger fantiserat om dessa killar när jag haft lite egentid i sängen med favoritdildon. Jag tänder absolut på tanken men har ännu inte gjort något närmande även om jag känner att det finns en hel del sexuell energi i luften mellan mig och några av dessa killar. Tyvärr är min man extremt monogam så min fantasi om en trekant med någon av dessa killar får tyvärr stanna vid att vara en fantasi. 


    Jag ä singel, och har legat med äldste sonens kompis. Vi ha gett varandra blickar, och han har "ögonknullat" mig. Sexuell energi och outhållig stark attraktion över tid, och inte helt nyktra. Var häftigt, och jag  ser inte bort från att det händer igen om tillfället ges. Han har flickvän just nu, men det förbjudna och hemliga "pirrar" också. Han är 26 och jag 48.
  • Anonym (M)
    Anonym (+ 1) skrev 2024-07-22 15:37:58 följande:
    Jag ä singel, och har legat med äldste sonens kompis. Vi ha gett varandra blickar, och han har "ögonknullat" mig. Sexuell energi och outhållig stark attraktion över tid, och inte helt nyktra. Var häftigt, och jag  ser inte bort från att det händer igen om tillfället ges. Han har flickvän just nu, men det förbjudna och hemliga "pirrar" också. Han är 26 och jag 48.
    Vad äckligt. Kacka i eget bo. 
  • Anonym (Solan)

    36 år. Hade mycket väl kunnat tänka mig en sexuell relation med en mycket yngre man, 20-25. Men då under förutsättning att han verkligen attraheras av mig som jag är, och att han inte vill ligga med mig bara för att kunna bocka av "haft sex med en äldre kvinna" på någon sorts sexuell bucketlist.

  • Anonym (Inte många)
    Anonym (Solan) skrev 2024-08-10 17:25:12 följande:

    36 år. Hade mycket väl kunnat tänka mig en sexuell relation med en mycket yngre man, 20-25. Men då under förutsättning att han verkligen attraheras av mig som jag är,


    Skulle du säga att dina tankar kring det  här är ovanligt för Kvinnor i din ålder?
  • Anonym (Solan)
    Anonym (Inte många) skrev 2024-08-14 20:45:15 följande:
    Skulle du säga att dina tankar kring det  här är ovanligt för Kvinnor i din ålder?
    Omöjligt att svara på då jag inte diskuterat detta med andra kvinnor. Men skulle inte tro att det är direkt ovanligt. Man vill ha någon som är lyhörd och intresserad av ens njutning och som man känner attraktion till. För mig kan den personen vara både äldre och yngre, inom vissa gränser. Är det bara sex är den gränsen vidare än om det skulle gälla ett sexuellt förhållande. Men ner till cirka 15 år yngre älskare skulle jag kunna tänka mig om kemin finns och alla förutsättningar är rätt och intressena lika.
  • littledarling

    Ha ha så underbart.  Heja henne.  Livet är till för att levas


    Anonym (Min moster) skrev 2024-07-22 09:44:41 följande:

    Ja, min moster. Hon är 65 men mentalt en tonåring. Party varje fre-lör, bli jättefull, gråta över killar, bli kär osv osv. Hon gillar killar från 18 till 100. 

    Det är bara utsidan och hälsan som åldrats på henne Hon har varit precis likadan i övrigt i 50 år.


  • Motherinlaw

    Den kvinna som fått mig i total extas är 9 år äldre än mig och vi sågs till och från under en 5 års period. 

    Hon var inte någon modell men hade det inte varit för att jag ville ha barn så hade jag bett henne stanna hos mig. Genuin, sensuell, sexig, tog för sig, visade och visste vad och hur hon ville ha och var inte rädd för att visa det. 

    Mycket av det hon hade saknar jag hos min nuvarande sambo. 

    Saknar henne ofta. 

    Sluta vara så dömande, känns det rätt så kör! 

  • Anonym (36 år)

    Nä Aldrig. Inte en när jag var i den åldern själv hade jag valt en så ung kille. Blir inte attraherad

  • Anonym (Anna 47)

    Det finns det säkert.
    Jag har barn som är 25 och jag skulle aldrig ge mig in i något med jämngamla till mina barn.
    För min del är det 40 -57  alltså-7 och + 10.

  • Anonym (Man)

    När man är 20-25 som kille så ska man passa på och sikta in sig på tjejer i samma ålder. Det är då dom är som absolut finast. Dom äldre damerna kan man sikta på senare i livet.

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anna 47)
    Anonym (Maggan) skrev 2024-08-25 09:48:27 följande:

    Är en 53-årig singelkvinna har egentligen aldrig brytt mig om det där med ålder. Att leva i en monogam parrelation är heller inget för mig. Jag har gärna sex med killar/män som jag tycker är attraktiva. En av mina kk är min 17-årige systerson. 
    Syrran tycker det är sååå trevligt att vi är sådana kompisar!! Ha ha!! Hon skulle bara veta vad som händer när hon inte är med!


    Tur du inte är min syster, så vidrigt
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Man) skrev 2024-08-25 07:45:12 följande:

    När man är 20-25 som kille så ska man passa på och sikta in sig på tjejer i samma ålder. Det är då dom är som absolut finast. Dom äldre damerna kan man sikta på senare i livet.


    Tycker kvinnor är snyggare när dom kommer upp mot 30 under 30 är dom ofta flickor
Svar på tråden Finns det kvinnor i ålder 30-50 som tänder på yngre män 20-25