Blir Kamala Harris ny presidentkandidat? Har hon en chans att vinna?
Moderaten Gunnar Hökmark brukar tycka precis tvärtom mot vad jag tycker men det här är ett mycket bra inlägg av Gunnar.
Harris är den enda rimliga presidentkandidaten.
Moderaten Gunnar Hökmark brukar tycka precis tvärtom mot vad jag tycker men det här är ett mycket bra inlägg av Gunnar.
Harris är den enda rimliga presidentkandidaten.
Demokraterna skyddar sexuella predatorer som dom delaktiga i Jeffrey Epsteins eskapader. Nu med Sean Combs vidrigheter med kändis och finanseliten som som delaktiga kommer även dom att skyddas om Kamala vinner. Med Trump vid rodret kommer förhoppningsvis deras namn att offentliggöras, han dissar ju även denna sjukdom som kallas woke. Så jag håller tummarna för Trump
Varför skulle inte en kvinna kunna hantera diktatorer? USA har redan haft tre kvinnliga utrikesministrar och USAs kvinnliga utrikesministrar har ofta agerar på samma sätt som sina tidigare manliga motsvarigheter i liknande situationer. Ta Condoleezza Rice som exempel, svart kvinna och republikan, hon var exempelvis hårdför mot den typ av diktatorer som du pratar om..
Det här sjukt. hur kan en person som nyligen har anklagats för att ha haft sex med barn och otillåten droganvändning bli nominerad till justitieminister?
Om det hade handlat om rollbesättningen till en dokusåpa hade jag förstått fler av Trumps val. Syftet är kanske att omge sig med människor som får honom själv att framstå som något mindre kriminell?
När man inser att den här samlingen vider ska leda världens största ekonomi så tappar man tilltron till mänskligheten.
Haha