Inlägg från: Dr Nail |Visa alla inlägg
  • Dr Nail

Blir Kamala Harris ny presidentkandidat? Har hon en chans att vinna?

Yes, jag är säker att de flesta av hennes familjemedlemmar kommer att rösta på henne.

• Dr Nail
    Anonym (K) skrev 2024-07-22 08:06:21 följande:

Hon kommer att sopa banan med Trump när det väl är dags. Men visst har hon en uppförsbacke först.

Nä, Trump kommer greppa henne om fittan. De valde en ännu chanslösare kandidat än Biden, ingen gillar henne och INGEN kom ihåg henne innan allt detta. Inte du heller.
  • Dr Nail

Ni missar att Joe Biden inte kritiseras för sin ålder utan för sin senilitet. Trump är pigg, han tänker klart. Det är inte siffran utan hur man hanterar den, tråkigt och ÅLDERISTISKT vore annars.

• Dr Nail

I alla fall. Alla har en sportslig chans. Förutom alla ni soffpolitiker som sitter på ett svenskt forum och låtsas att ni gör skillnad men är lika dumma som folk som tror att de påverkar resultatet i en fotbollsmatch genom att skrika högst på teveapparaten. Lol

• Dr Nail

Demokraterna i USA tajmade fel Joe Bidens avhopp; det var för tidigt. Kamala smekmånaden kommer att vara över i slutet av augusti, sen får vi se vem som är boss på riktigt, vem som byggt en väljarbas. 

• Dr Nail

Hon kan inte bygga en riktig bas, det är för kort tid oavsett. Trump har haft många år på sig, samtidigt som hon var en nobody fram tills nu (ingen gillade henne som vice pres, inte ens du).

Det som är på hennes sida är MOMENTUM, hajpen. Den kommer hon att missa. 

• Dr Nail

Fast hon var inte känd som vp? I början ja, sen försvann hon, ingen kom ihåg genne, inte jag inte du.

Trump äger dock repsen. Oavsett vad man tycker om hans politik, han ÄR republikanerna. Därför är det sannolikt att han vinner.

• Dr Nail

Oavsett; en poänglös diskussion. Den som lever får se. Vi kan lika gärna sitta här och debattera vad det blir för väder om en månad, och vi har nämligen lika stor kontroll över det.

• Dr Nail

...det beror på att USA är en gigantisk bananrepublik och ju snarare de försvinner desto bättre. Därför hoppas vi på Trump, jag tror det kommer gå lite fortare då.

• Meddelande borttaget
  • Dr Nail

En anledning varför vi behöver Trump tillbaka: mina investeringar gick bra under hans tid. Marknaden var bra. Nu har jag dessutom investerat i hans företag för det verkar vara fart på den. Så man hoppas ju att han vinner.

• Dr Nail

BWAHAHAHAHA

Det viktigaste i det hela är att jag var smart nog att investera i Trumps bolag redan för några veckor sedan när de började gå upp. Högg direkt då. Det blir nog en bra affär.

Svar på tråden Blir Kamala Harris ny presidentkandidat? Har hon en chans att vinna?