Inlägg från: Anonym (Ohlala) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ohlala)

    Hur tolkar ni detta?

    Jag tolkar det som att hon vill att du ska höra av dig. 

    Hur pratar ni hittills? Hörs ni privat på kvällar och helger? 

    Har ni en flirtig relation? 

    Hon är upptagen alltså säger du. Är du det?

  • Anonym (Ohlala)

    Är du intresserad av henne?

    Vill du höra av dig?

    Brukar ni höras bara på "jobbtelefon" eller liknande i vanliga fall? 

  • Anonym (Ohlala)
    Anonym (Talktome) skrev 2024-07-21 15:56:38 följande:
    ja jag är intresserad men aldrig att jag skulle göra ngt då hon är i en relation + betydligt mkt äldre än mig, men blev konfunderad när hon skrev att jag skulle höra av mig om jag vill, det kändes som att hon menade att jag skulle höra av mig och att hon själv ville det men jag tänker att hon om väl själv höra av sig? 
    Om hon är upptagen och dessutom äldre än vad du är så kanske hon inte vill vara framfusig och ta första steget. Hon har lämnat bollen hos dig. Hon har hintat att hon år ok men att du hör av dig och nu är det upp till dig om du vill göra det. 

    Jag menar att hon kanske också har känt av att ni har det lite flirtigt men då hon är äldre så är hon lite osäker på om hon har tolkat dina signaler rätt. Hon är inte säker på om en yngre kille verkligen är intresserad. Så hon har lämnat dörren öppen för dig att höra av dig om du vill. Samtidigt har hon inte gjort bort sig om du inte är intresserad och inte vill höra av dig. 

    Om du inte hör av dig så kommer hon att tolka det som att du inte är intresserad och att hon har övertalat eran relation på jobbet.

    Hur stor åldersskillnad är det?
  • Anonym (Ohlala)
    Anonym (Ohlala) skrev 2024-07-22 00:48:26 följande:
    Om hon är upptagen och dessutom äldre än vad du är så kanske hon inte vill vara framfusig och ta första steget. Hon har lämnat bollen hos dig. Hon har hintat att hon år ok men att du hör av dig och nu är det upp till dig om du vill göra det. 

    Jag menar att hon kanske också har känt av att ni har det lite flirtigt men då hon är äldre så är hon lite osäker på om hon har tolkat dina signaler rätt. Hon är inte säker på om en yngre kille verkligen är intresserad. Så hon har lämnat dörren öppen för dig att höra av dig om du vill. Samtidigt har hon inte gjort bort sig om du inte är intresserad och inte vill höra av dig. 

    Om du inte hör av dig så kommer hon att tolka det som att du inte är intresserad och att hon har övertalat eran relation på jobbet.

    Hur stor åldersskillnad är det?
    Övertolkat eran relation på jobbet (skulle det stå)
Svar på tråden Hur tolkar ni detta?