Inlägg från: Anonym (Trams) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trams)

    Gick upp i vikt och fick tjejer !

    Oj som jag önskar att jag kunde ringa dig på videosamtal just nu för att få dig hålla käft haha.. min högsta vikt jag nådde var 64 kilo under en depression. Sedan gick jag neråt, alltid varit underviktig hela livet annars. Varför tror du inte att jag är kvinna? Övervikt finns väl ändå hos båda könen eller? 

    Jag kommer inte att hålla käften när jag ser män ljuga om att fetma skulle vara attraktivt.

    Ja, du gick upp i vikt för att du åt för mycket, nån annan logisk förklaring finns inte.

    Jag tror inte att du är en kvinna eftersom du försöker hävda att snygga kvinnor skulle dras till feta, ohälsosamma män. Det gör de inte. Detta är ett önsketänkande som män gärna ger uttryck för. 
  • Anonym (Trams)
    Valackare86 skrev 2024-07-20 14:03:03 följande:

    Detta är helt logiskt. Kvinnorna ser en fet buk som en åtbörd för att mannen har gott om pengar. Jag läste om detta, att denna utveckling från 1600-talet är på väg tillbaka. Kvinnorna suktade efter män med så feta magar som möjligt då de var förmögna.


    Nej, det finns ingen logik i att attraheras av ohälsosamma kroppar som kommer dö i förtid och förstöra alla inre organ, leder, diabetes, cancer, allt som lättare drabbar feta. Plus att det är fult som f*n och förstör utseendet.

    Alla människor föredrar en hälsosam partner framför en destruktiv.
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-07-20 14:16:01 följande:
    Har jag sagt att jag själv är snygg? Jag är medelmåttig enligt de flesta, helt average utseende.

    Ja men då är de är väl dags för mig att smälla gravidmagen då för män kan väl inte vara gravida eller? Undrar vad som ligger och gror där inne, en stor ostbåge kanske? 
    Kan du tänka dig en överviktig man för en relation så är du knappast särskilt snygg själv nej.

    Det finns gott om gravida som inte lägger på sig mer än vad de behöver. Min egen mor var en av dem. Hon har aldrig lagt till sig med nåt matmissbruk, hur jobbigt det än har varit ibland. Disciplin som sagt och en omtanke för sig själv och sin egen hälsa. Något alla borde ha. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-07-20 14:18:49 följande:
    Hur svårt ska det vara att inse att allas åsikt inte är samma som din? Du kan inte bemöta kritiken om att du är en mobbare. Säkert en 40årig bitterkärring som kör mitt i trafiken med sin jävla sportcykel. Kan du känna dig träffad? Om inte, synd jag känner så, då måste det vara sant.  
    Hur svårt kan det vara att förstå att det finns allmänna sanningar?

    Fetma är i regel ingenting som en normal människa finner attraktivt. Det är genetiskt betingat att sexuellt dras till hälsosamma kroppar eftersom dessa lever betydligt längre och håller sig friska och starka tills skillnad från ohälsosamma tjocka kroppar.

    Nej, jag är ingen mobbare för att jag säger sanningen. Du försöker bara tysta mig för att sanningen svider för mycket i dina ögon.
  • Anonym (Trams)

    Jag har ju varit pinnsmal i större delen av livet och det funkade inte med motsatta könet. 



    Det är ren avundsjuka  hoho

    Nej ditt mähä. Dina tjocka kvinnoalternativ finns det ingen som blir avundsjuk på. Om ens sådana kvinnor skulle dejta dig vilket jag tvivlar starkt på. 

  • Anonym (Trams)
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2024-07-20 14:41:03 följande:

    Till signaturen "Trams"

    Jag skulle vilja se dig i riktiga livet, vara så tuff som du är är här med din mobbing av överviktiga och stora människor.  Jag tror du skulle vilja väldigt ensam fort. 

    Om du själv inte förstår att människor har olika skrifter. Då ifrågasatte jag din intelligens starkt. Varför är du så uppenbart provocerad. Vad har du med andras liv att göra i alla fall. Det är deras val. Du bestämmer inte över andras kroppar. Obehagliga människa. 


    Så kom och möt mig då? Ge mig nån sorts adress som jag kan skriva till om du verkligen menade det du sa (förmodligen inte, på tal om att spela tuff här)

    Jag har absolut inget att dölja i vare sig åsikter eller övrigt som angår min person.
    Allt jag sagt härinne står jag redan för i riktiga livet och är inte rädd för att vara ärlig.

    Jag vet redan att människor väljer olika. Feta väljer feta i brist på bättre alternativ och hälsosamma väljer andra kloka som också bryr sig om att vara friska. Det är inget konstigt med den saken.

    Nej, det handlar om att puckon i tråden ljuger om att alla kvinnor skulle attraheras av fetma vilket är en lika stor fet lögn. Människor dras generellt till personer som utstrålar hälsa och vitalitet. Det är i våra gener. 

    Löklig och intelligensbefriad halmdocka du drog till med i slutet också. Bara för att man påpekar sanningen om folks preferenser så betyder inte detta att man skulle "bestämma" över någon. Skärp dig. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Sumo man) skrev 2024-07-22 07:55:39 följande:
    Avundsjuk på att det blir bom chika wow wow här med fina damer ho ho
    Fast nej igen. Det finns verkligen inget att vara avundsjuk på.

    Feta män får nöja sig med feta, otränade eller fula kvinnor. Det är inget att skryta med precis.

    Plus alla sjukdomar du kommer dra på dig som sjukligt överviktig. Att vara fet vinner ingen på. Varken sexuellt eller ur ett hälsoperspektiv.
    Det finns bara att förlora i olika grader vilket även du kommer göra om du inte skärper till dig och går ner till normalvikt.
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Sumo man) skrev 2024-07-22 15:37:43 följande:
    Nu kan man pusta ut medan man hör pinglorna skramla i köket och ska fixa en genomgod middag åt sin prins. Ahh livet.
    Det där sker endast i dina egna fantasier. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Sumo man) skrev 2024-07-22 16:25:13 följande:
    Det är din fantasi som det är en fantasi.

    Din dröm, min verklighet oh yeah 
    Nej som sagt. Jag lever i den logiska verkligheten och där väljer inte snygga. tränade tjejer fula feta män som struntar i sin hälsa. 

    Att du träffar tjocka kvinnor är inget som vi andra imponeras av. Fetma är inget att se upp till. Det är bara en följd av dåligt, lättjefullt, oansvarigt leverne och du kommer dessutom att förstöra din hälsa och troligtvis dö i förtid.

    Noll respekt för en så destruktiv livsstil. Noll. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Sumo man) skrev 2024-07-22 16:38:45 följande:

    Det är avundsjuka för att det går trögt med damerna, klassiskt. 


    Nej, det är förnekelse deluxe från ditt håll då du försöker inbilla oss att du lever ett bra liv vilket inget fet människa gör eftersom ni förstör er hälsa och stöter bort vettiga människor som faktiskt tar ansvar för sina liv. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Sumo man) skrev 2024-07-22 16:48:18 följande:
    Man ska fylla dagarna med liv och inte med livets nödtorft allena på kammaren så lev lite
    Att missbruka mat är inte att leva utan snarare tvärtom - det är att förstöra sitt liv och förkorta det.

    Jag lever på riktigt genom att ta ansvar för mig själv och må bra i min kropp och i sinnet.

    Feta mår inte bra då de lever extremt obalanserat vilket kommer att påverka deras kroppar och psyken negativt. Det du stoppar i magen påverkar också humör och sinnesstämning. Dåligt leverne med övervikt ger depression hos många feta. 

    Att träna och hålla en normal vikt gör tvärtom, utlöser lyckohormoner. Alla borde göra detta. Kommer i uppnå betydligt högre kickar än att sitta i er ensamhet och vräka i er skräpmat. Ingen mår bra av sånt skit. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-07-22 17:00:32 följande:
    Jag har aldrig sett mig om efter de där vältränade killarna slm enbart har fokus på sitt utseende och tror det är allt. Får dåliga vibbar. Bara för man kollar efter andra som inte är vältränade och kanske väger lite mer, betyder det då verkligen inre att man suktar efter någon som trycker chips hela dagarna och är fet. Du verkar inte kunna se mittemellan där.
    Fast nu handlade diskussionen om feta män och inte lätt överviktiga.

    Själv skulle jag aldrig dejta någon med övervikt, oavsett hur mycket eller lite, men det handlar om vad jag finner fysiskt attraktivt.

    Sen är det långt ifrån alla som är fåfänga bara för att de tränar och prioriterar ett sunt leverne. På tal om att inte se nyanser vilket du själv verkar ha lite svårt för. 
  • Anonym (Trams)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-07-22 17:05:21 följande:
    Ja anta du hur mycket du vill. Jag gillar iallafall inte sexpack för magen blir stenhård vilket inte är mysigt. Men inte ölmage heller. Eller någon som bara skiter i sin hälsa. Mittemellan! Det är fint. 
    Jag har själv haft lättare övervikt och det fick mig bara att må sämre.

    Allt fungerade sämre - kondition, styrka, vighet. Blev slöare och mindre mjuk i lederna, ful problemhy, dåligt humör, mindre motivation till typ allt. Fult ansikte med dubbelhaka och mindre bilringar på buken. Ful kroppsform där mina naturliga former inte syntes bakom trivselkilona. Ingen lust att shoppa kläder. Fick ingen uppmärksamhet.

    Numera är typ allt bättre. Man får lyckokickar av all rörelse, orkar mer, kan böja kroppen mer flexibelt, sover bättre, bättre humör, acnen borta, mina värden jättebra, folk uppskattar ens yttre, man känner sig fin och värdig med sina naturliga former som kommit fram. 

    Det finns bara fördelar med att vara hälsosam. Man har allt att vinna på det.

    Övervikt är inte den optimala versionen av en själv. Både övervikt och fetma är ett resultat av lättja och en bristande motivation och självdisciplin. 

    Det finns betydligt mer att vara stolt över om man väljer att hålla sig i så god form som möjligt. Detta kommer också omgivningen att bekräfta för en.
Svar på tråden Gick upp i vikt och fick tjejer !