• Anonym (Rob)

Gick upp i vikt och fick tjejer !

Anonym (Kvinna) skrev 2024-07-20 11:18:29 följande:

Jag som kvinna uppskattar hellre en för stor man än en liten man. Det har nog med manligheten man utstålar att göra. Kan fästa mig för en 150 kg hingst men inte en 70 kilos ponny. Vet inte om andra kvinnor tänker samma

Hur mycket väger du själv?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-07-20 13:33:39 följande:
    Själv väger jag 56 kilo. 159 cm lång. Aldrig varit ett problem ändå ;)
    Då förstår jag att en 150 kg hingst passar dig bättre.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-07-20 13:59:08 följande:
    Oj som jag önskar att jag kunde ringa dig på videosamtal just nu för att få dig hålla käft haha.. min högsta vikt jag nådde var 64 kilo under en depression. Sedan gick jag neråt, alltid varit underviktig hela livet annars. Varför tror du inte att jag är kvinna? Övervikt finns väl ändå hos båda könen eller? 
    Falskt. Du är inte alls underviktig. Du är ju mullig.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2024-07-20 14:45:40 följande:

Samma idioter flockas igen 

Rob , är en riktig bitterk*k som aldrig får till det med kvinnor. Så han spenderar all sin lediga och vakna tid med att tala om att just kvinnor. Inte män.  Bara kvinnor. Att dom helst ska bli anorektiska. Du är riktigt sjuk. 

Kvinnor dras generellt inte till smala män.  Det är väl precis det sen här tråden handlar om ?   Sen skulle jag ändå rekommendera män att hålla sig smal för hälsan och strunta i vad kvinnor attraheras av.

Män däremot attraheras generellt inte av tjocka kvinnor. Övervikt bla kvinnor är dessutom mera utbrett. Eftersom går du på fettprocent är de flesta kvinnor överviktiga vid bmi 22.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-07-20 15:09:07 följande:
    Hahahah nu får du ta och ge dig. Jag är gravid i mån 5 och du tycker att 56 kg är mulligt för det? Har gått upp 5 kg under hela graviditeten. Sa aldrig att jag är underviktig nu, syftade på att min standard brukade ligga på 45 kg..

Dina ätstörningar är inte mitt problem, ha de gott! 
    Ok, det framgick inte att du var gravid.    I så fall tar jag tillbaka det.  

Men då förstår jag inte varför du kallar en 70 kg kille för en ponny.   Han hade ju varit stor för dig?  
    Du är själv smal men attraheras av tjocka killar?
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-07-20 15:17:36 följande:
    Senast jag kollade så ligger övervikt på bmi 25. Dock är BMI uråldrigt, sjukt att sjukvård ens utgår från detta 2024. Vi kvinnor SKA ha lite hull längst ner på magen för att skydda våra framtida barn.. Vad är de för jävla bmi skala du har hittat på? 

Så vad säger du till alla spinkiga crackheads till män som söker sig till stora fylliga kvinnor? Slutade de att existera?
    traningslara.se/50-av-alla-tjejer-och-kvinnor-ar-overviktiga-trots-normalt-bmi/

"Resultaten visar dock att när det gäller kvinnor på populationsnivå så verkar BMI om något missa att inkludera kvinnor som egentligen är överviktiga"

"Det som däremot förvånade mig när jag läste den här studien var att det var en så stor andel kvinnor med normalt BMI som ändå var överviktiga."
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-07-20 15:33:09 följande:
    Jag attraheras inte av "tjocka killar". Men det jag sa var hellre en tjockis än en spinkis. Det är svårt att vilja ligga i en mans armar som är lika pinniga som mina egna. Sambon är muskelknutte det är ju min huvudattraktion.
    Ok, men då är du lite speciell.  För kvinnor gillar generellt inte muskelknuttar.  Utan det ska vara mer lagom med muskler.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-07-20 15:35:30 följande:
    Av denna anledningen bör BMI avskaffas. Det fyller ju inte sitt syfte, alla kroppar är olika vid olika vikter oavsett om de har samma längd..
    Håller med.  BMI stämmer inte heller på män som tränar mycket.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Kvinna no l) skrev 2024-07-22 09:48:47 följande:

Jag har egentligen inga tydliga preferenser utseendemässigt, jag har dejtat korta, långa, tjocka smala, lurviga, släta osv, jag har ingen speciell typ. Jag skulle inte dissa någon väldigt smal om jag gillade personligheten men jag föredrar tjocka män över magra. Precis som det finns män som föredrar tjocka kvinnor finns det såklart kvinnor som föredrar tjocka män.

Hur ser du ut själv?   Kanske en fördom. Men tänker att kvinnor som inte bryr sig om utseendet på sina män bryr sig själva inte om sitt utseende.  Dvs, överviktiga...
Svar på tråden Gick upp i vikt och fick tjejer !