Inlägg från: Hysteri |Visa alla inlägg
  • Hysteri

Hur kan man rösta på SD?

Hur kan man inte röstar på dom?

Då vurmar man verkligen för kriminella och att Sverige ska bli en sharia stat

Du kanske gillar sånt? Vi andra gör det inte 

• Hysteri
    Anonym (J) skrev 2024-07-18 12:42:38 följande:

I fallet med personen från Iran har jag respekt för hennes upplevelse och kan förstå resonemanget även om jag inte tror att SD är lösningen. 

I det andra fallet så undrar jag hut man kommer till slutsatsen att "stökiga ungdomsgäng" kommer försvinna om SD får mer makt? Finns det någon som bevisat med forskning att stökiga ungdomsgäng inte hade funnits om SD ledde landet? Eller hur drog din vän den paralellen?

Det är det här jag är så intresserad av, vad är det som SD:s politik presenterar som folk tror ska kunna lösa ett enda av våra stora samhällsutmaningar? Vad I deras retorik, framtoning ochvilka av deras politiska förslag tror människor kommer förbättra samhället och pö vilket sätt?

Självfallet kommer det fortfarande finnas stök och kriminalitet , sånt kommer aldrig försvinna helt 

Men man kan bemöta stöket på olika sätt. S tycker man ska belöna folk som gör kriminella gärningar och ställer till med problem , S tror fritidsgårdar löser alla problem och man daltar med allt och alla 

Grejen om det nu skulle vara så lyckat borde ju Sverige vara drömparadiset , men är i stället ett av dom farligaste länderna i EU,, Tack S 

Så nu prövar vi nåt nåt nytt i stället =) 
Svar på tråden Hur kan man rösta på SD?