Inlägg från: Anonym (Mip) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mip)

Hur kan man rösta på SD?

Anonym (J) skrev 2024-07-18 12:48:44 följande:

Till Isabelle  - av någon anledning kan jag inte citera. 
    Jag bor själv i en förort i Stockholmsområdet och har upplevt skjutningsr och sprängningar väldigt nära min bostad. Jag jobbar i ett socialt arbete där jag dagligen möter och arbetar med människor med alla möjliga olika bakgrunder. 

Jag tycker gångvåldet är hemskt. Men vad är det med SD:s politik som kommer lösa det problemet? Vilka konkreta politiska förslag har dem för att stävja problematiken med småbarn rekryteras till gäng? Jag hör inte en enda vettig lösning komma från SD. 

Vad är det med SD:s politik som gör att du tror att de skulle lösa problemet med gängvåldet? Vilka konkreta förslag är det du tycker är så bra som du tror kommer minska flödet av barn som groomas av gäng? 

Lösningen? Låt inte dessa personer leva o bo i Sverige. Vill dom ha kriminalitet så varför inte stanna I sitt egna land?
  • Anonym (Mip)
    Anonym (U) skrev 2024-07-18 13:29:35 följande:
    Är nyfiken- rent konkret och praktiskt, hur går man tillväga för att undvika detta? 
    Vilka lagar och förordningar ska ändras så att det sker?
    Hur gör man, så som det ofta är, med de som är andra, tom. tredje generationen och födda i Sverige?
    Man tar inte in flyktingar 
  • Anonym (Mip)
    Anonym (U) skrev 2024-07-18 18:07:56 följande:
    Okej.
    Kan du nu även svara på den sista delen av frågan. Vad  gör man andra och tredje generationen och de som är här?
    Rent konkret?
    Skickar hem dom NU
  • Anonym (Mip)

Å så ska de komma samma jävla töntiga argument Som vanligt. Många läkare är utländska, men tänk på 1600-talet vad gjorde vita då?. bla bla bla
    Hur fan kan man skydda deras beteenden? Dom haR en religion Som gör att dom beter sig så här. Bland annat? går inte att blanda dessa människor i ett kristet samhälle. Det fattar ni väl oxå? Vi får inte ens ha våra svenska traditioner kvar för då kränker vi muslinerna. Hur kan svenskar stötta detta? 

nä skicka hem packet så kan dom bråka med varandra där i sina länder istället 

• Anonym (Mip)

Skulle vi bli behandlade med respekt i ett musli land? När vi vill bygga kyrkor o gå omkring i bikini, låta våra döttrar ha kille o bete sig allmänt svenskt? 

troligt inte. Vi skulle bli stenade till döds. 

Svar på tråden Hur kan man rösta på SD?