Inlägg från: Anonym (Tuva) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tuva)

    Möhippa i Gambia

    Vad händer i gambia som är så farligt?

  • Anonym (Tuva)
    Anonym (Becka) skrev 2024-07-18 13:28:56 följande:
    Där förekommer en hel del manlig prostitution, efter vad jag har förstått. 

    Men precis som med Thailand kan man förstås också åka dit och turista på vanligt vis.
    Prostitution förekommer väl överallt isåfall 
  • Anonym (Tuva)
    Anonym skrev 2024-07-18 15:22:03 följande:
    Fråga inte om du tänker argumentera emot svaret.
    Förstår inte varför man ens tar upp att det skulle vara nåt konstigt att vara just i Gambia 
  • Anonym (Tuva)
    Anonym (Globe) skrev 2024-07-18 15:42:43 följande:

    Jag har bott i Thailand några år men också semestrat i Gambia. Sexindustrin funkar ungefär på samma sätt med skillnaden att i Thailand är det ganska organiserat. Tjejerna där finns oftast på barer medan i Gambia finns killarna där de flesta turister finns.

    Att ett tjej/tantgäng åker till Gambia på möhippa är inte direkt ovanligt, såg flera gäng, främst Brittiskor och Holländskor som drog runt på Senegambias barer med ungt och manligt påhäng. Så om frun åker, se till att kondomer finns nedpackade.


    Menar ni att de seriöst åker dit kvinnor för att knulla random svarta män?  Så långt ifrån min världsbild så jag kan inte ens greppa de?. Kan ju inte va möjligt 

  • Anonym (Tuva)
    Anonym (S) skrev 2024-07-18 16:12:10 följande:

    Ärligt om man på riktigt tror är att ens blivande tänkt köpa sex under möhippan så känns det som att man har större problem i relationen än var just möhippan ska vara...


    Jag håller mef
    Anonym (Globe) skrev 2024-07-18 15:58:58 följande:

    Du måste ha levt VÄLDIGT skyddat Tuva, det här har förekommit i flera decennier...

    tourismteacher.com/pattaya-but-backwards-sex-tourism-in-the-gambia/


    Men tydligen 😱
Svar på tråden Möhippa i Gambia