Hatar tjejer mörka män?
Hata någon är något helt annat än finna någon attraktiv/ oattraktiv.
Hata någon är något helt annat än finna någon attraktiv/ oattraktiv.
Testa byt ut "kvinnor" mot "mörka män" i din mening:
"Bara så att du vet, så snackar jag nästan aldrig med mörka män p.g.a. jag är rädd att ni ska vara som du är mot mig."
så kanske du får en inblick i ditt problem.
Om du nu har tänkt dig att "kvinnor" ska kunna bli attraherade av dig så kan behöver du isf kunna prata med dom. Det här är ett du-problem. Rasism är en helt annan sak än attraktion och kan komma från både män och kvinnor. Preferenser är också en annan sak.
Alla har någon gång råkat ut för andra som snackar skit bakom ens rygg. Du väljer själv hur du ska hantera det. Låter det som en bra lösning att undvika andra människor då?
Du pratar om incelideologi.
Kanske söka hjälp via vården då.
Skulle jag berätta ditt egentliga problem så skulle du inte vara mottaglig för det. Du har utsatt dig själv för en form av hjärntvättning.
The "black pill" generally refers to a set of beliefs mostly held by incel communities, which include biological determinism, fatalism, and defeatism for unattractivepeople.[10] These beliefs are supported by continued reference on incel forums to scientific studies in fields such as psychology, sociology, and evolutionary biology.[121][failed verification] Believers are referred to as being "blackpilled".[122] The black pill has been described by Voxcorrespondent Zack Beauchamp as "a profoundly sexist ideology that ... amounts to a fundamental rejection of women's sexual emancipation, labeling women shallow, cruel creatures who will choose only the most attractive men if given the choice".
Ditt synsätt är begränsat. Skulle jag förklara hur ditt egentliga problem ser ut så skulle det krävas en stor ansträngning från ditt håll. Just nu så har du inte kapacitet att förstå ens.
Dina två "frågor" är symptom på det. Frågorna bygger på en felaktig grund där du själv är fråntagen från ditt bekymmer.
nr 1 handlar om andra människor.
nr 2 handlar om att det är fel på samhället.
Det finns olika psykologiska faktorer som gör att du tänker på det här sättet.
Du skulle kunna vända dig till vården och bidra med en ansträngning att försöka ändra ditt synsätt.
-Det handlar bara om dig, förändringen du behöver göra handlar om dig, ingenting annat, inte samhället, kvinnor eller någonting annat. Ju snabbare du inser det, desto snabbare kommer du att få en mer positiv tillvaro.
Varför skulle jag kommentera din idé om att flytta? Då skulle jag bekräfta din snedvridna uppfattning oavsett vad jag än skriver. Förstår du?
Plocka inte bort dig själv från din egen situation. Ansträng dig att återta problemet. DITT bekymmer beror inte på någon annan än dig själv.
-inte samhället, kvinnor, andra män, geografiskt läge eller vad andra anser om ditt yttre.-
Att din situation beror på andra saker än dig själv. Du har kapaciteten att förändra ditt snedvridna tankesätt som du ägnat åtskilliga timmar att studera incel-ideologi åt. Återta ansvaret.