Inlägg från: Anonym (Lyft) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lyft)

Hatar tjejer mörka män?

Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-21 19:27:53 följande:
    Cameron är en psl gud.
    Han har maskulina tjocka ögonbryn.
    Han är min mancrush.

Är han ful enligt dig eller vadå?
    Då är det kört för mig kan jag säga.
    Groteskt fula ögonbryn. Han ser ut som en apa ju.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-21 19:59:26 följande:
    Vad är det fula med hans ögonbryn?

Kan du nämna en man som enligt dig har snygga ögonbryn?
    Ap-ögonbryn. Stora och djuriska.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-21 20:16:19 följande:
    Då är du i rätt land.
    Män har i regel tjockare ögonbryn än kvinnor p.g.a. testosteron. Inte jag som hittar på det heller.
    Maskulina ögonbryn skall vara stora, men välskötta enligt studier.

Det svider lite när du påstår att hans är djuriska när mina liknar hans fast ännu större, men fortfarande inte överdrivet stora (enligt mig).
    Just ögonbrynen som jag brukar få komplimanger för också.
    Guess not anymore
    Är inte i ditt land.

Att buskiga ögonbryn inte anses attraktivt är knappast en nyhet.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-21 20:35:39 följande:
    LOL vad snackar du om?

Googla och kolla på alla män som anses vara attraktiva.
    Nästan alla har buskiga ögonbryn eller iallafall tjocka ögonbryn som highlightar ögonen. 

Den enda mannen som ser bra ut med gula fjuttiga ögonbryn är Dolph Lundgren, men det beror på att resten av hans ansikte också ser bra ut.

Sedan är jag i Sverige också och majoriteten av de som har gett mig komplimanger för mina ögonbryn är svenskar.
    Skriver ju att jag inte är i Sverige.

Nej, buskiga ögonbryn är oattraktivt. De driver garanterat med dig.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-21 20:45:21 följande:
    Nej googla bara.

Nu försöker till och med tjejer att få tjockare ögonbryn.
    Sorry grabben. Från Elle: Mjuka och minimalistiska ? så går det att beskriva säsongens stora ögonbrynstrend. 
  • Anonym (Lyft)

Fattar att du vill inbilla dig det, men nej, absolut inte. Fattar inte ens varför du argumenterar. Du ställer en fråga och när folk säger att det inte är attraktivt så argumenterar du emot.

Which type of eyebrows is most attractive?
    The perfect brow for your face shape - Brazilian BeautyThe most sought-after eyebrow shape is the soft angled eyebrow shape.

Fattar inte ens varför du

F

shape goes straight up and then gently curves round at the top and down.
  • Anonym (Lyft)

Va bra. Du är skitsnygg och alla tjejer vill ha dig. Då lägger vi ner tråden.

• Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-21 21:35:12 följande:
    Nej de vill inte ha mig.

Anledningen?

Jo, som kille får man inte vara mörkare än Haaland.
    Råkar man vara det så kan man bara skaffa en tjej genom status, som kompensation för att man inte ser ut som en albino.

Att du är bitchig är en annan femma.
    Det är inte hårfärgen som är ditt problem.

Bitchig? Snarare ärlig.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-21 21:45:28 följande:
    Vad är mitt problem?

Hur har de som du dejtat sett ut?
    Kan slå vad om att de flesta sett ut som han på Kalles Kaviar - loggan
    Bristande socialt umgänge och sociala färdigheter.
    Tasking attityd.

LOL (som du brukar skriva)
    Är gift med en Balkan-man.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-21 21:58:40 följande:
    Vad saknar jag för sociala färdigheter enligt dig fru Lyft?

Är du själv från Balkan?
    Spelar ingen roll. Går inte att övertyga dig ändå. Du kommer alltid att tro att det är ditt svarta hår som är problemet.

Nej, är svensk.
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-21 23:27:56 följande:
    Vissa pajaser har påstått att jag är autistisk, men det gör de enbart när de inte förstår sig på det jag säger och skriver.
    Har snackat med terapeuter och han påstår bara att jag har ett högt intellekt. 
    Han har också sagt att jag ser bra ut.
    Jag försöker att förstå mig på det han säger, men det vill bara inte komma in.
    Minns att jag snackade med en annan läkare som påstår att jag har BDD d.v.s. kroppsdysmorfofobi.
    LOL! Det fattar du väl själv att du inte har BDD? Du har ju inte gjort annat i tråden än att prata om alla fysiska attribut du har. Det är absolut ingen läkare som sagt det till dig .... snarare narcissistisk personlighetsstörning som tror att tjejer i grupp spanar in dig och viskar söt söt söt söt när du gör förbi. LOL!
  • Anonym (Lyft)
    Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-22 08:57:07 följande:
    Jag har fan ingen narcissistisk personlighetsstörning och det är inte så att de spanar in mig nu. Det var i gymnasiet jag fick höra grejer.

Jo, jag har visst höra att jag har BDD.
    Känner mig ful konstant och då är jag kille.
    Jag har aldrig heller vetat om de prankade mig eller inte. Så kan det ha varit.

Fattar inte varför du är så sur?
    Är det din Balkanman utan ögonbryn som står bredvid dig för att tänka ut idéer kring vad du borde skriva?
    Självklart är det ingen som tror att du har BDD. Det är ju vrickat. Du sitter ju här i inlägg efter inlägg och beskriver hur bra allt är med dig. Om käklinjen och de förbannade brynen. Och alla andra är fula albinos
    BDD???!!! LOL.
  • Anonym (Lyft)

Kvinnor gillar inte att okända män tar kontakt på stan. Visste du inte det?

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?