Inlägg från: Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende)

Hatar tjejer mörka män?

Anonym (Blonide) skrev 2024-07-17 17:13:56 följande:

Inget att bry sig om vad folk i tonåren har sagt

Jag är fortfarande tonåring. 
    Sist jag hörde något om mitt utseende var för två månader sedan av en kille som bor i min korridor. Mannen började skrika och förolämpa mig framför en massa personer. Sa bland annat att jag är självisk och ser ut som skit.
    Anonym (Blonide) skrev 2024-07-17 17:32:43 följande:
    Men även om du är tonåring så behöver du inte bry dig om vad andra omogna idioter säger. 
    Jag vet, men det svider ändå.
    Anonym (Lyft) skrev 2024-07-17 17:32:41 följande:
    Tror inte att det är ditt utseende, ärligt talat. Folk börjar inte skrika åt någon för att hen är ful.
    Vad kan det ha varit då?
    Jag frågade bara om han hade en servett LOL
    Anonym (Lyft) skrev 2024-07-17 17:43:49 följande:
    Det är väl ditt beteende sedan tidigare, I guess.
    Du svarar ju till exempel inte jättetrevligt i tråden direkt.
    Huh?
    Hur har jag varit otrevlig?
    Anonym (Rty) skrev 2024-07-17 18:04:12 följande:

Det är ett utseende jag generellt gillar i allafall.

Är du en tjej/kvinna?
    Anonym (Lyft) skrev 2024-07-17 17:50:53 följande:
    Lite dryg, skulle jag nog säga.
    Vet inte hur, men sorry ändå
    Anonym (Smålänning) skrev 2024-07-17 18:45:20 följande:

Kommer shälv från småland, smålänska höglandet. Det är rasistiskt som bara den och de har ingen aning om att de är rasister( ser sig själva som överlägsna). Nej det ser inte ut så överallt i Sverige. Är själv svensk men har inprincip inte svenska vänner tyvärr. I min erfarenhet så ju större stad desto mer öppna är människor. Visst finns det rasister i större städer oxå men de verkar vara öppna med det i storstäder. 

Alltså gällande utseende är det ju svårt att svara på utan bild men vad du beskriver låter det ju inte som något problem. Själv tycker jag det du beskriver låter attraherade och jag skulle gissa på att du blev ett moboffer enbart pga av härstamning.

När du kommer från ett land där det syns klart och tydligt att du inte är svensk måste man ha lite pondus för att inte bli mobbad i sådana oorter. Det handlar ju om personlighet och alla är ju olika. Jag gissar på att i din klass fanns det max 2 till "invandrare" och de var väldigt svenska iaf. Området där du växte upp var oxå väldigt svenskt och även skolan. 

Att du misstas komma från Balkan är oxå ett "problem" då man lätt kan tro att du är muslim vilka är en mer utsatta är kristna. 

Om du trivs i Sverige generellt tycker jag du borde flytta till Malmö, Göteborg eller Stockholm. Att vara spanjor tror jag är en av de mest "exotiska accepterade" nationaliteter i Sverige. Du borde inte ha problem med det bland jämnåriga längre, iaf inte i storstäderna. 

Förresten sådana människor som gör kräkljid när de ser någon, lever du bättre utan alla dagar. Usch för sådana människor.

Nope, kryllade av araber också, men jag fick skit från båda grupperna. Som jag förstod det så var det ok om en tjej var invandrare, men inte om man var kille. Tjejerna där var lika blonda och blåögda killar only. 
    En snubbe jag kände som hade mörkbrunt hår och bruna ögon (dock helsvensk), var med om liknande grejer. Vissa trodde inte ens att han var svensk. Skulle inte förvåna mig om det var därför hans tjej var från Georgien.
    Anonym (Smålänning) skrev 2024-07-17 18:45:20 följande:

Kommer shälv från småland, smålänska höglandet. Det är rasistiskt som bara den och de har ingen aning om att de är rasister( ser sig själva som överlägsna). Nej det ser inte ut så överallt i Sverige. Är själv svensk men har inprincip inte svenska vänner tyvärr. I min erfarenhet så ju större stad desto mer öppna är människor. Visst finns det rasister i större städer oxå men de verkar vara öppna med det i storstäder. 

Alltså gällande utseende är det ju svårt att svara på utan bild men vad du beskriver låter det ju inte som något problem. Själv tycker jag det du beskriver låter attraherade och jag skulle gissa på att du blev ett moboffer enbart pga av härstamning.

När du kommer från ett land där det syns klart och tydligt att du inte är svensk måste man ha lite pondus för att inte bli mobbad i sådana oorter. Det handlar ju om personlighet och alla är ju olika. Jag gissar på att i din klass fanns det max 2 till "invandrare" och de var väldigt svenska iaf. Området där du växte upp var oxå väldigt svenskt och även skolan. 

Att du misstas komma från Balkan är oxå ett "problem" då man lätt kan tro att du är muslim vilka är en mer utsatta är kristna. 

Om du trivs i Sverige generellt tycker jag du borde flytta till Malmö, Göteborg eller Stockholm. Att vara spanjor tror jag är en av de mest "exotiska accepterade" nationaliteter i Sverige. Du borde inte ha problem med det bland jämnåriga längre, iaf inte i storstäderna. 

Förresten sådana människor som gör kräkljid när de ser någon, lever du bättre utan alla dagar. Usch för sådana människor.

I 90% av fallen var det tjejerna som var sådär mot mig. 
    Anonym (Klöä) skrev 2024-07-17 19:42:29 följande:

Verkar som om Ts bara vill ha uppmärksamhet och raggmöjligheter.
    Självklart är inte såna utseenden hatade av de flesta tjejer! Fast utseendet är så långt ifrån bara färg, andra drag och framför allt charm är nog mer talande för de flesta. 
    Ögonbryn som är ihopvuxna går nog alltid bort med säkerhet däremot.

Alla som svarat att de gillar mörkt hår och bruna ögon svarar Ts snabbt med frågan om de är tjejer, liksom tar varje chans till ragg. 
    Tråden är väl också ett sätt att få kommentarer som påtalar att utseendet Ts beskriver är fint.
    Om Ts inte är omtyckt av kvinnor så är det inte pga färgen.

LOL
    Jag frågar om de är tjejer eller inte, eftersom det är helt orelevant om det är killar som svarar. Tanken var att jag ville få svar från tjejer. Vill veta vad tjejer tycker, inte killar. Vill inte ta någon raggchans.
    Anonym (Klöä) skrev 2024-07-17 20:43:55 följande:

Rty
    Sant, det har du rätt i.

Ts
    Okej. Du skulle kunna starta en omröstning? Då skulle du nog få ännu fler svar:)

Hur gör man en omröstning?

Efter att ha levt här hela mitt liv, så kan jag nästan garantera att mitt utseende inte uppskattas här. Imorgon tänker jag nog ta beslutet om att få plugga på distans och flytta till Spanien.
Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?