Om du ser ut som en blandning av Alborzian och Korta..något, så förstår du väl själv att inget är fel på ditt utseende!?
Jag hade ingen aning om vem någon av dem du namedroppat var så fick googla alla. Alla är ju manliga modeller! Ser du ut som en blandning av två supermodeller så är det bara att gratulera.
Du är snygg, bra så?
Fokusera däremot lite på saker som klädstil, så att hela din uppenbarelse ser tilltalande ut. Där ingår även det väldigt viktiga: hur du rör dig. Sträck på dig utan att se spännig ut. Rör dig självklart. Be någon filma din gångstil och hur du annars rör dig på håll, det är vad alla ser först. När du ser dig själv in motion så ser du vad du vill förändra. Många, av båda kön, går väldigt igång på rörelsemönster-medvetet eller omedvetet. Det är så viktigt för igenkänning att människor som ingår i vittnesskyddsprogram får lära sig att ändra rörelsemönster, så det är fullt möjligt att göra om man blir medveten om det.
Sen tycker jag att du ska sluta med incelfloskler som "det går 99 killar på en tjej", ingen tjej gillar incelkultur. Ge hela den toxiska kulturen fingret!
Träning av alla de slag får dig att röra dig bättre, må bättre och se bättre ut. Behöver inte vara överdriven träning och det ska vara något du tycker är roligt.
Brukar du gå och bada ute nu på sommaren? Stranden funkar bra att träffa tjejer. Börja prata med någon efter några besvarade blickar, fråga om läget och om du får adda henne på Snap (eller hur ni i din ålder kommunicerar), le mycket och var charmig utan att det blir överdrivet. Att vara lättpratad är viktigt för kontakt med andra människor. För att vara lättpratad behöver du ha koll på många olika åldersadekvata ämnen, följa nyheter och i viss mån trender.
Finns det inga tjejer som håller på med dina intressen? Har svårt att tro det. Hitta någon med samma via soc. medier el. dejtappar. Ännu bättre att hitta på något med grabbarna du träffar, och lär känna deras tjejbekanta. Gå ut ett gäng på krogen, där träffar du garanterat tjejer!
Nu fick jag bråttom, men postar här så länge..