Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Hatar tjejer mörka män?

Anonym (Kille som har börjat hata sitt utseende) skrev 2024-07-19 02:04:36 följande:
    Efter att ha testat tinder och fått 12 matchningar på 12h som inte ledde till ett skit, kan jag nog bekräfta att det är något fel på mitt ansikte.

Använde ett fejkkonto med realistiska bilder på en supermodell vid namn Chico Lachowski och fick exakt lika många matchningar ändå. Samma stats.

Verkar som att inte ens supermodeller räcker för att kunna attrahera tjejer, om det inte är så att man har rätt fenotyp.

Ser konstant blonda överviktiga killar på gatan med sina flickvänner av olika etniciteter, men själv får man bara en massa rynka på pannan - typen av reaktioner.
    Helt ärligt nu, och jag brukar normalt sett hata den här typen av kommentarer eftersom jag anser de ?billiga?, men nu när jag läste ditt sista stycke känner jag verkligen att din attityd på något vis avspeglar sig i skrift och därför fpr du få matchningar. Skulle säga att ditt resultat/matchningar är på grund av din attityd till 90%
Svar på tråden Hatar tjejer mörka män?