Orimlig längtan efter ett tredje barn
Först och främst behöver ni vara överens. Om ni sedan landar i att ni vill ha en tredje kan jag lugna dig med att för egen del så rullade allt på och det var betydligt lättare att gå från två till tre än från ett till två. På något sätt visste man redan vad man gjorde och hur man kunde effektivisera sin tid och att laga mat med en hand var man redan proffs på...dessutom visste man mer vilka fighter som var värda att ta och vilka man kunde lämna därhän. Tyvärr har du ju inte all tid i världen att fundera på rent krasst utifrån din ålder, har du alltid haft en önskan om tre barn eller är det något som kommit på senare tid? För i så fall kan det ju mycket väl vara lite bebissug som går över av sig själv?jag har alltid velat ha fyra och är riktigt glad och nöjd i kaoset som blir av fyra barn i ett hus, och mot den bakgrunden vet jag att det är sista och att dörren är igenbommad även om jag stundtals kan känna av bebissug just där och då?Efter andra och tredje så fanns det ett sug efter en till som är svår att förklara, det försvann inte förrän bebisarna kom?