Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Stor brist på attraktiva män.

Håller med dig ts. Har sett tråden i flödet flera gånger men kommenterar först nu, för det känns bara så himla självklart.

Är strax över 40 själv och har varit ute "på marknaden" ett tag nu, inget fel med inflödet i antal karlar men herregud vad de ser ut! Åtminstone om man tittar på de som är ungefär i min ålder och uppåt, de flesta ser verkligen allt annat än attraktiva ut. Tar inte hand om sina kroppar och klär sig i slarviga hängiga kläder.

Så ts, var hittar vi dessa attraktiva karlar? Jo det ska jag tala om! I de yngre åldrarna! Och de vill ha oss också, bara så du vet!

• Anonym (Jag)
    Anonym (Ena) skrev 2024-07-27 11:00:48 följande:
    Jag är faktiskt förvånad över hur många yngre som är seriösa när de hör av sig. Jag kanske mest är ute efter något oseriöst själv, och många av de yngre männen är mer seriösa än vad jag är. 
    Ah, det finns många i den åldern som bara är ute efter sex också :) Inga problem att hitta älskare om man vill det. Kör på!
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Kille 28) skrev 2024-07-27 11:10:05 följande:
    Vilka åldrar pratar vi om?
    Ungefär från din ålder och uppåt, för min del iaf. Jag är 40+ om du undrar.
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Kille 28) skrev 2024-07-27 12:34:18 följande:
    Aha, räknar du killar 28-32 som yngre? tänkte det va 20-26 man räknades som de
    Nä, det beror inte på åldern utan åldersskillnaden. En kille i den ålder (28 och uppåt) är fortfarande en fullt vuxen man åtminstone, men "yngre".
Svar på tråden Stor brist på attraktiva män.