Stor brist på attraktiva män.
Varför går du till affären om det gör dig så avtänd? Försök att näthandla, det är 2024, ingen tvingar dig att lämna din lilla lägenhet.
Varför går du till affären om det gör dig så avtänd? Försök att näthandla, det är 2024, ingen tvingar dig att lämna din lilla lägenhet.
Bara så man förstå? vad är en snygg kille? Kan du länka ett par bilder på snygga killar så man förstår vad menar samt vilken nivå vi pratar om?
Och hur bra ser du ut själv? Lägg gärna upp lite bilder på personer du är på samma nivå som.
Överlag kan jag hålla med om att i åldrarna 20-35 i tex Sthlm finns det betydligt fler genetiskt snygga tjejer än killar. Men efter 35 är det otroligt få kvinnor som håller sig fräscha och snygga.
Det är väl den ?svenska modellen? med barn och heltidsjobb som gör att kvinnorna inte orkar hålla nivån uppe.
Männen är inte heller bättre. Bara genom att hålla kroppen vältränad med ett sexpack så ser jag 10 år yngre ut än nästan alla andra i min ålder.
Dubbelarbetet med jobb och barn.
Jag kommer ihåg när vi tog en höstlovsresa en gång, från Arlanda , jag var fyrtio och helt slut av allt, såg fram emot en vecka på All inclusive. Runt om kring oss satt en massa småbarnspar och framför allt mammorna såg dödströtta ut allihop. Min man sa, du ser ju helt klart piggast ut av allihop här, de ser ju helt slutkörda ut. Och det var sant, det gjorde de.
Kanske finns en grund för den nya Soft Girltrenden.