Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Stor brist på attraktiva män.

Håller helt med dig!!!

• Anonym (Kvinna)
    Mia448 skrev 2024-07-15 15:24:08 följande:
    Hur var det en komplimang dock. Det ger mig ångest när folk ska ålders hetsa. Är inte ens intresserad av förhållanden men dessa pikar är ej trevliga att få. Du är vacker nu men vid 50 då är du inget att ha. Vem blir glad av att höra det. Alla blir äldre en dag.

Varför kan man inte vara vacker vid 50? 

har du sett Jennifer Lopez tex? Eller mig? 😉

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Alex) skrev 2024-07-15 20:19:31 följande:
    Det är oerhört få kvinnor som är snygga eller fräscha när de nått upp över 40. Faktum är att det kroppsliga förfallet för kvinnor är lavinartat när de är mellan 25-30år. Klarar de sig genom det får man anse att de dragit en vinstlott i genlotteriet.
    För män som tar hand om sin kropp är det snarare tvärtom.
    Antar att jag drog en vinstlott då 
  • Anonym (Kvinna)
    Agda90 skrev 2024-07-16 15:04:09 följande:

Fungerar inte att citera... Men det här fick mig att skratta gott: 

Vettefan hur man ska hitta någon. Väldigt många vill ha mig, men det hjälper ju inte när majoriteten av dem är avtändande. Själv tar jag hand om mig själv och ser alltid till att se vårdad och snygg ut. Jag ser väldigt bra ut (vilket jag ofta får bekräftat), så jag tänker givetvis inte nöja mig med vem som helst. 

Så bara för att du ser ut på ett visst sätt så måste din partner "matcha" ditt utseende? Jisses kvinna! Du kan INGET om partnerskap!
    Vad spelar det för roll hur mannen ser ut om han inte fungerar i en relation?
    Det perfekta utseendet betyder inte att han kommer att älska dig, respektera dig och "dra sitt strå" till stacken i relationen. Vilket är viktigare? Att han gör sig bra på bild eller att han älskar dig över allt annat?

Hon menar nog att hon behöver oxå känna en attraktion till människan 
  • Anonym (Kvinna)
    Agda90 skrev 2024-07-16 15:42:16 följande:
    Det hoppas jag att hon gör. Men sista meningen att hon inte nöjer sig med vem som helst känns ju mer uteseende fixerat. 
    Jo fast om man själv är fräsch o tar hand om sig själv kanske man har mer krav på sin man än att gå runt som en Leif o Billy-typ 
Svar på tråden Stor brist på attraktiva män.