• Hysteri

Trump skjuten inatt!

Embla twopointoh skrev 2024-07-14 11:37:22 följande:

Det är så tröttsamt att citera-funktionen fungerar så dåligt.

Hysteri: Så du tycker alltså att man ska mörda oliktänkande?

Ledsen att säga det men jag finner dessa antidemokratiska åsikter som vidriga 

Jag har invänt mot uttalanden. Det är inte samma sak som att jag anser att det är rätt att mörda oliktänkande, utan det är bara just det, invändningar mot din argumentation. Förmodligen står vi ganska nära varandra politiskt, även om jag inte håller med i ditt sätt att argumentera.

Min argumentation? Du anser att man i stället ska vara överdrivet snäll och dalta med folk som vill mörda mig för mina åsikter?

Glöm det. Mot nazister ska man ha en hård retorik 
  • Hysteri
    Anonym (.) skrev 2024-07-14 11:38:43 följande:
    Ja och när de knäppt hans kompis Putin då kan Hela världen fira!
    Putin är väl Bidens bästa kompis då dom står för samma metoder mot oliktänkande 
  • Hysteri

Det började mot Trump. Dom rödas nästa steg är väl att upprätta förintelseläger för Trumps anhängare?

Biden och andra röda har skulden till detta 

• Hysteri
    Embla twopointoh skrev 2024-07-14 11:50:15 följande:
    Falsk dikotomi.

Att kalla meningsmotståndare för nazister är dålig argumentationsteknik, irrationellt och inte konstruktivt.
    Gick du aldrig i skolan och fick lära dig läsa som dom andra barnen? Beklagar 

Jag sa aldrig att meningsmotståndare var nazister, jag sa att dom som stödjer att oliktänkande ska mördas står för samma värderingar som nazister gjorde  

Att lägga ord i munnen på folk som du gör mot mig är knappast en god argumentationsteknik häller,även om du tror det lilla vännen 
  • Hysteri
    Embla twopointoh skrev 2024-07-14 12:07:24 följande:
    Man kan ju tydligt se att vi har en del nazister här i tråden

Och

"Ni är NAZISTER. Ni står för EXAKT samma hat mot demokrati och oliktänkande som Hitler gjorde" skrev du i inlägg #27

"Mot nazister ska man ha en hård retorik" skrev du i inlägg #39

Jag läger alltså inte några ord i munnen på dig, utan utgår ifrån vad du skriver. Att avfärda någon som att denne saknar läsförmåga, eller att nedlåtande kalla någon för "lilla vännen", visar också på nivån på argumentationen.

Denna typ av undermålig argumentation är trist, oavsett politisk färg. Men jag ser ingen poäng med att fortsätta diskussionen, så du får sista ordet.
    Jag sa OM man STÖDJER och HYLLAR att man MÖRDAR alla som tycker annorlunda ,är man samma skrott och korn som nazisterna vilket en del i denna tråd gör

Sen finns MASSOR med folk som är meningsmotståndare men som har fördömt detta, jag har inte kallat dom nånting 

Du lägger ord i munnen, du kan knappt tyda och förstå en enkel text på svenska, det får mig att tro att du inte är så gammal och där av kallar jag dig för lilla 

Vill du bli tilltalad som en vuxen bör du även uppföra dig som en 
  • Hysteri
    flemens skrev 2024-07-16 12:57:39 följande:

Det är lite komiskt att se trumpister klaga på att konspirationsteorier sker i och med detta. Det verkar nästan som att de ska vara ensamma att komma med såna.

Vad är en trumpist? Alla som inte tycker som dig eller?
  • Hysteri
    Padirac skrev 2024-07-16 12:17:08 följande:
    Igen då..  

Vad Clinton och Obama gjort är inte relevant för vad Trump gjort och gör. De är olika personer. 

Hur svårt kan det vara att begripa

Kom igen, du verkar inte vara påläst, du tror att det "troligen" kommer från vänsterliberal amerikansk press..  

www.politico.com/news/2022/02/23/trump-putin-ukraine-invasion-00010923

Former President Donald Trump on Tuesday described Russian President Vladimir Putin?s invasion of Ukraine as ?genius? and ?savvy,? praising his onetime counterpart for a move that has spurred sanctions and universal condemnation from the U.S. government and its trans-Atlantic allies.
    ?I went in yesterday and there was a television screen, and I said, ?This is genius.? Putin declares a big portion of the Ukraine ? of Ukraine ? Putin declares it as independent. Oh, that?s wonderful,? Trump said in a radio interview with ?The Clay Travis and Buck Sexton Show.? ?He used the word ?independent? and ?we?re gonna go out and we?re gonna go in and we?re gonna help keep peace.? You gotta say that?s pretty savvy.?

www.clayandbuck.com/president-trump-with-cb-from-mar-a-lago

Trump repeatedly refused to accept the conclusion of the U.S. intelligence community that Russia interfered in the 2016 presidential election, at one point telling reporters at a joint press conference with Putin that he had accepted the Russian president?s assurance that the Kremlin had not been involved.

www.politico.com/story/2018/07/16/trump-putin-meeting-election-meddling-722424
    Intressant att aldrig är relevant när en demokrat gör nåt 
    😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • Hysteri
    klyban skrev 2024-07-15 22:16:38 följande:

Locker room talk och sexuellt övergripa sig på kvinnor och beskriva sin inhandling :lol::lol::lol:

Nä, det är att beskriva hur trumpen gör sina sexuella övergrepp, och sen har vi en dom som berättar våldtäkt.

Verkar som inte fakta och trumpens ord betyder ingenting för dig :lol:

Han heter Trump inte Trumpen, men du kanske har en dålig allmänbildning? 
  • Hysteri
    Padirac skrev 2024-07-16 13:20:39 följande:
    I en tråd om Trump är Trumps förehavanden relevant.

Starta gärna en tråd om en demokrat om du är intresserad
    Denna tråd handlar om mordförsöket och dess effekter i det kommande valet I USA 

Om du vill sprida hat mot alla som inte tycker som dig starta gärna en egen tråd =) 
  • Hysteri
    Padirac skrev 2024-07-16 14:01:32 följande:
    Nu blandar du bort dina egna kort. Ordentligt.

Att konstatera att Trump av rätten är dömd och att de bortom rimligt tvivel fastslagit att han har utsatt en kvinna för en våldtäkt är alltså enligt dig samma sak som att jag vill sprida hat mot alla som inte tycker som jag. 

Ditt inlägg verkar inte göra skillnad på faktiska händelser och dina känslor.

Det ser ut som i inläggen från andra som försöker bortförklara Trumps handel och vandel genom att dra in andra personer och sen påstår du ovanpå det att jag sprider hat mot dem som inte tycker som jag. 

Om Du känner dig hatad för att Trump är dömd och av rätten bortom rimligt tvivel fastslagit att Trump är en våldtäktsman så kan du starta en tråd om det {#emotions_dlg.flower}
    Du har alltså inte lärt dig läsa än 😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Det du sprider är irrelevant för ämnet . Det ända syftet du sprider är för du ogillar Trump och blir arg när alla inte tycker som dig , Skulle inte förvåna mig om du röstar rött 

Jag känner mig inte ett dugg hatat men det tar ju inte bort det faktum att du sprider hat var de flesta saknar nog också även verklighetsförankring 

Puffen du får hata demokrati hur mycket du vill med det är inte relevant 

Men var arg och upprörd du LOL
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • Hysteri
    klyban skrev 2024-07-17 07:16:25 följande:

Nä, inte speciellt, utan det är en saklig bild vad hen säger.

Och det verkar inte fås göras och utan säga den bilden är förvanskad.

Vet du att hen försöker säga elflygplan inte kan flyga utan solen :lol::lol:

Och den om hajar som jagar batterier är rolig också :lol:

Dock uppvisar osedvanlig ointelligenta saker att säga.

Cathariiina skrev 2024-07-17 02:43:48 följande:
    Ja det är ju så. Till och med när de måste erkänna att han har gjort något bra, så slutar artikeln alltid med något av typen "det här kommer tyvärr att göra Trump mer populär, nu ökar hans chanser att vinna valet, vi har en mörk tid framför oss..."

Och inför förra valet var det en anställd på en bildbyrå som gick ut och berättade, att svenska chefredaktörer efterfrågade bilder där Trump såg galen ut... De gjorde så för att styra svenska folkets uppfattning om honom. 

trumpen är den näst sämsta presidenten någonsin och för USA som land.

Vem är Trumpen? Har aldrig hört talas om honom 

Är han? Varför? Vad gjorde han under sin tid som var dåligt för USA? 
  • Hysteri
    Anonym (jury) skrev 2024-07-17 09:16:13 följande:

Att säga att Trump är ett hot mot demokratin är ingen åsikt utan ett historiskt faktum iom. att han är den ende president som försökt sig på att utföra ett statskupp när han förlorat ett val. 

Att han kan ställa upp som kandidat 4 år senare utan att USAs rättsväsen med Högsta Domstolen i spetsen, gjort minsta försök att ställa honom till ansvar för detta statskupp säger allt om hur korrupt och dysfunktionellt detta land har blivit. 

Att ett flertal av befolkningen antagligen kommer att rösta fram honom som president för en andra mandatperiod, nu också med immunitet från Högsta Domstolen för alla hans officiella handlingar, gör att dom får skylla sig själva för det kaos och till slut också det inbördeskrig som kommer.

Enligt extrem vänstern och dom andra röda så är det ju alltid ett mot demokratin så fort nån inte tycker som dom

Deras antidemokratiska vrålande börjar bli tröttsamt 

Hur utgör Trump ett hot mot den Amerikanska demokratin? Du är väl medveten att all makt i USA ligger hos senaten? Presidenten har faktiskt ganska lite makt och är mer en galjonsfigur 
  • Hysteri
    klyban skrev 2024-07-17 14:50:26 följande:

Jag tycker inget, statsvetare har gått på vad de lyckats uträtta för USA, och där ingår tex inte att göra rika rikare som något form av socialbidrag.
    Utan här pratar vi om han fasta saker.

Vill du verkligen veta, så är det bara googla upp deras slutsats som de gör med alla presidenter.

Anonym (Media) skrev 2024-07-17 12:54:32 följande:
    Du tar i från tårna din dramaqueen. Varför skulle det bli inbördeskrig?

trumpen vill bli diktator är en.

Intressant att du berättar du inte förstår dig svenska böjningar.

Hysteri skrev 2024-07-17 13:51:34 följande:
    Enligt extrem vänstern och dom andra röda så är det ju alltid ett mot demokratin så fort nån inte tycker som dom

Deras antidemokratiska vrålande börjar bli tröttsamt 

Hur utgör Trump ett hot mot den Amerikanska demokratin? Du är väl medveten att all makt i USA ligger hos senaten? Presidenten har faktiskt ganska lite makt och är mer en galjonsfigur 

Valfusk, falska elektorer, statskupps försök och ja, trumpen säger också att hen vill vara en diktator :lol:
    Du vet såna småsaker :lol:

Som det vore ens det som togs upp där, men förstår att du byter ämne för det är oerhört pinsamt att se hur hajar jagar batterier och hur elflygplan itne ska kunna flyga utan solen :lol::lol::lol::lol:

Cathariiina skrev 2024-07-17 14:16:43 följande:
    På samma sätt som den president som hetsade mot Trump och sa att han skulle användas som måltavla, är indirekt ansvarig för det som hände den 13:de juli. Kan du erkänna det?

Det finns alltid sjuka människor som kan tolka sådant bokstavligt, och tänka att deras time in life has come att göra ett hjältedåd... Jag kommer ihåg att jag var orolig för några år sedan, när någon hade gjort ett dataspel som spreds på nätet, som gick ut på att man skulle skjuta Jimmie Åkesson. 

Ett vedertaget uttryck de säger, som du även förvanskar in i svenskan, men lugnt, förstår det är din agenda.

Allt det betyder att man kommer fokusera på en sak lite mer.

Hur kan du inte veta så här enkla saker?

Bra uttryckt, för det var precis så det var Katt

Trumpen är ju faktiskt ett ord som betyder att man är vresig eller irriterad . Roligt att inte ens vet det 😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vet man inte ens skillnaden mellan att vara trumpen och Trump har man diskvalificerad sig själv från debatten 
Svar på tråden Trump skjuten inatt!