Trump skjuten inatt!
Helt sjukt , men mer sjukt att se vänster anhängare och andra med röda åsikter sitta här i tråden och försvarar att oliktänkande ska mördas
Helt sjukt , men mer sjukt att se vänster anhängare och andra med röda åsikter sitta här i tråden och försvarar att oliktänkande ska mördas
CNN Aftonbladet Biden etc bör alla fängslas för att dom har uppmuntrat detta
Många som tänker samma sak : Synd att han missade!
Min första tanke när jag för några timmar sedan läste att Trump utsatts för ett mordförsök, var att eftersom det politiska klimatet är så infekterat, kommer bägge sidor att uttrycka konspirationsteorier:
Vänstern kommer att hävda att detta var riggat av Trump eller andra republikaner, för att Trump ska vinna valet i november.
Högern kommer att hävda att skytten var anlitad av Vänstern (speciellt med tanke på Bidens tidigare uttalande om att Trump är ett hot mot demokratin och att han borde bli måltavla/Bullseye), eftersom Trump är ett hot på riktigt mot Vänsterns chanser att vinna valet.
Min andra tanke var att om skytten var republikan, skulle vi få reda på det direkt, och om han var demokrat, skulle det ta längre tid innan det blev offentligt (vilket naturligtvis kan klassas som en konspirationsteori från min sida ...)
Jag undrar också om utredningen av händelsen kommer att vara klar till november.
Håhå jaja. Oavsett vem och varför så kommer detta bara att leda till ännu mer infekterat tonläge.
Man kan ju tydligt se att vi har en del nazister här i tråden
Folk som sitter och tyckte det var rätt åt Trump eller skriver att det ar synd att han inte dog
Ni är NAZISTER. Ni står för EXAKT samma hat mot demokrati och oliktänkande som Hitler gjorde
Samma skrott och korn , det röda hatet är det största hotet mot demokratin
Det är så tröttsamt att citera-funktionen fungerar så dåligt.
Hysteri: Så du tycker alltså att man ska mörda oliktänkande?
Ledsen att säga det men jag finner dessa antidemokratiska åsikter som vidriga
Jag har invänt mot uttalanden. Det är inte samma sak som att jag anser att det är rätt att mörda oliktänkande, utan det är bara just det, invändningar mot din argumentation. Förmodligen står vi ganska nära varandra politiskt, även om jag inte håller med i ditt sätt att argumentera.