• Emiiee89

Behöver det förbjudna.

Jag är en gift kvinna, 35 år gammal och känner att jag vill utforska mig själv och har på senare tid fått en hel del uppmärksamhet från andra män. Igår valde jag att skapa ett konto på OF och har börjat lägga ut bilder. Jag och min man har det väldigt bra tillsammans men jag saknar der där lilla extra pirret Som efter 10 år tillsammans inte finns på samma sätt. 

Senare på kvällen pratade jag med min man, frågade honom vad han hade tyckt om jag skaffade onlyf*ns varpå han svarar att han absolut inte hade tyckt om det och ingenting han hade accepterat. 

Jag har bestämt mig för att fortsätta med OF i smyg, sålänge jag tycker det är roligt. Hur hade ni tänkt i min situation? 

Moralkärringar & pekpinnar svaras ej på :)

• Svar på tråden Behöver det förbjudna.
  • Anonym (micke)
    Anonym (BC) skrev 2024-08-01 10:36:36 följande:
    Eller början på något nytt! Jag träffade min nuvarande man på en liknande sajt. Bästa jag har gjort ❤️
    först får man avsluta den man påbörjat sedan börja något nytt
  • Ascendere

Du har ett beroende (det du beskriver som "pirr") precis som vilket annat beroende som helt, kan vara snus, kaffe, droger men även träning, kallbad osv. 
    I det här fallet riskerar ditt beroende att allvarligt skada din relation till din partner och såra honom på djupet. 

Din karaktär, moral och respekt för din partner är det som avgör i vilken mån du klarar av att inte ge efter för ditt beroende. 

• Martins07

Du skriver hur hade vi tänkt och sen du försätter moralkärrningar och penningar svaras ej på. Varför frågar du då om råd?

Jag tycker så där:
    Du gillar inte länge din man hur han beter sig, tittar på dig, gör, nuddar dig etc...passar inte länge.
    Oavsett vad du säger när någon man eller kvinna söker ute vad hen kan få hemma betyder att kärlek, sex, närheten etc...Har minskat .

Du säger det själv han är ovetande han skulle inte acceptera det.
    Det kan leda till separation när han upptäcker det. Var ärlig och säg till honom att du vill vara med andra män. 

• KimLinnefeldt

Om du utmanar din man med pirriga gränsöverskridanden så slipper du skuldkänslor och ni kan utveckla sexlivet tillsammans. Det finns tusen spännande sätt att ha sex på.

För övrigt är det inte fel att ha ett eget sexliv också, så länge man inte gör något som skulle krossa en relation man vill behålla.

• EmmaU79

Jag gick emot alla mina vänners råd och sensmoral.

Jag tog min 15 år yngre granne och jag ångrar inte en sekund. Istället för att Fjällvandra, åka långfärdsskridskor eller annat så har jag och Lucas* en session på fredag kväll och lördag morgon. han berätttar hela tiden hur tight och skön jag är och det är verkligen det perfekta slutet och p varje arbetsvecka.

ändå känns det fel, varför?

• Anonym (Tina)

TS! 

Kan relatera till din längtan efter något nytt och känslan av att vilja uppleva pirr. Tror helt ärligt att det är väldigt många som känner så i vår ålder och med 10 år bakom sig med samma partner, vardag och rutiner. Iallafall personer som är någorlunda sexuella och som tycker att sex och njutning är en viktig del av livet.

Steget att göra något åt det är nog kortare eller längre beroende på person. Vissa accepterar situationen utan att göra något åt det och fantiserar och drömmer sig bort medan andra mer aktivt agerar på det, med eller utan sin partner.

Personligen har jag alltid sett min relation som väldigt viktig och känt rädsla inför att göra något som skulle kunna riskera att den tar slut. Jag älskar min partner och vill inte heller såra varför jag alltid varit öppen och ärlig med mina behov. 

Om jag vore du (och du värnar om din relation) skulle jag ta ett till snack med din partner. Berätta att det är viktigt för dig, kanske din partner förstår och du slipper eventuell risk att såra? 

Eller är det så att du tänder på att göra något du inte får? Tanken av att du kan bli påkommen och tanken av att din partner kan lämna? Jag har förstått det som att det är något vissa går igång, som otrohet och liknande. Om så är fallet så är det ju vad det är, även det är vanligt så det finns säkert någon annan härinne som kan relatera och diskutera dom bitarna!

• Emiiee89

Länge sedan jag svarade men ja, jag tjänar pengar på mitt OF-konto, är otrogen mot min man, ligger med andra män och mår jättebra över det, inget dåligt samvete alls :) 

• Anonym (Komplett nasal tarmtömning 1998kr exkl moms (icke medlem))
    Emiiee89 skrev 2024-08-05 13:44:57 följande:

Länge sedan jag svarade men ja, jag tjänar pengar på mitt OF-konto, är otrogen mot min man, ligger med andra män och mår jättebra över det, inget dåligt samvete alls :) 

Tack för informationen. Jag har upp det på middagen.
  • Litenpudel

Härligt att du tjänar lite deg på det. Vad heter du där? :)
  • Havsbrisens

Och så säger de att kärleken är död ;)
  • Anonym (Förstår)

Förstår precis?.Som någon annan skrev, att ha en het älskare som piffar upp tillvaron gör mycket.

Hur gör du på of, inga ansiktsbilder?

• Anonym (Uttråkad)

Det är väl bra att du mår bra. Och så länge din partner inte vet något och ert liv fungerar bra så är det bara att köra på!

Risker? Ja, risker finns alltid. Man kan välja att inte ta någon risk. 

Då är risken att man blir uttråkad istället Solig

• ClumsySmurf
    Martins07 skrev 2024-08-01 14:19:57 följande:

Du skriver hur hade vi tänkt och sen du försätter moralkärrningar och penningar svaras ej på. Varför frågar du då om råd?

fredag.
    Emiiee89 skrev 2024-07-12 11:10:24 följande:

Jag är en gift kvinna, 35 år gammal och känner att jag vill utforska mig själv och har på senare tid fått en hel del uppmärksamhet från andra män. Igår valde jag att skapa ett konto på OF och har börjat lägga ut bilder. Jag och min man har det väldigt bra tillsammans men jag saknar der där lilla extra pirret Som efter 10 år tillsammans inte finns på samma sätt. 

Senare på kvällen pratade jag med min man, frågade honom vad han hade tyckt om jag skaffade onlyf*ns varpå han svarar att han absolut inte hade tyckt om det och ingenting han hade accepterat. 

Jag har bestämt mig för att fortsätta med OF i smyg, sålänge jag tycker det är roligt. Hur hade ni tänkt i min situation? 

Moralkärringar & pekpinnar svaras ej på :)

www.familjeliv.se/forum/thread/83016035-behover-det-forbjudna/1/nick/83016035

https://www.familjeliv.se/forum/thread/83016035-behover-det-forbjudna/1/nick/83016035

Emiiee89 skrev 2024-05-08 13:38:04 följande:
    Göra slut?

Hur vet man när det är dags att göra slut? 

Kan inte tänka mig ett liv utan min man men samtidigt tänker jag på en annan man jag började prata med här för några veckor sedan? 

Har aldrig haft sex bakom min mans rygg och kommer inte heller, vet hur mycket det hade sårat honom, men kan inte sluta tänka på ?J?? 
    Jag är gift & har barn så att bara packa sina väskor och gå funkar inte.. 

www.familjeliv.se/forum/thread/82935603-gora-slut/1/nick/82935603

Emiiee89 skrev 2024-05-08 19:39:28 följande:
    Vi anser inte att sexchatta är otrohet så nej jag har inte varit otrogen. 

www.familjeliv.se/forum/thread/82935603-gora-slut/1/nick/82935603

Svar på tråden Behöver det förbjudna.