• Emiiee89

    Behöver det förbjudna.

    Jag är en gift kvinna, 35 år gammal och känner att jag vill utforska mig själv och har på senare tid fått en hel del uppmärksamhet från andra män. Igår valde jag att skapa ett konto på OF och har börjat lägga ut bilder. Jag och min man har det väldigt bra tillsammans men jag saknar der där lilla extra pirret Som efter 10 år tillsammans inte finns på samma sätt. 


    Senare på kvällen pratade jag med min man, frågade honom vad han hade tyckt om jag skaffade onlyf*ns varpå han svarar att han absolut inte hade tyckt om det och ingenting han hade accepterat. 


    Jag har bestämt mig för att fortsätta med OF i smyg, sålänge jag tycker det är roligt. Hur hade ni tänkt i min situation? 


    Moralkärringar & pekpinnar svaras ej på :)

  • Svar på tråden Behöver det förbjudna.
  • Freddie K

    Det är väl inte fel att man saknar något spännande i sitt liv. Kan ju bli omständligt om man har partner, kan jag tänka mig, men man måste få utforska sin sexualitet. 


    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Komplett nasal tarmtömning 1998kr exkl moms (icke medlem))
    Emiiee89 skrev 2024-07-12 11:10:24 följande:

    oralkärringar & pekpinnar svaras ej på :)


    Fråga inte då?

    Vi är alla medvetna om att assholes existerar. Om du bara tänker annonsera ut att du är ett men inte diskutera det, är ju hela tråden tämligen onödig.

    "Hej hej, jag är elak. Det ska ni tycka är bra. Nu skriver vi alla om hur bra det är med elakheter"
  • Tukt

    Så hela tråden går ut på att folk ska peppa dig att göra illa din partner?

  • Anonym (Malin)

    Jag dömer inte och du gör som du vill. Kan också förstå din längtan efter något nytt och annorlunda.

    Men jag tycker att du tar en onödigt stor risk med ditt förhållande. Risken att någon känner igen dig och skvallrar för din man, eller att han kommer på det själv är stor. Det lär betyda slutet för relationen. Är det värt det? Är det egentligen mannen du är trött på men skyller på att du vill utforska dig själv?

  • Dr Nail

    Jag har varit inne på Onlyfans och 99.9% av den content är deprimerande och lika sexigt som mormors nattlinne. Tillhör du 0.1% ? Jag tvivlar.

  • Anonym (Görejaghadegjortdetifalljagvardu)
    Emiiee89 skrev 2024-07-12 11:10:24 följande:
    Behöver det förbjudna.

    Jag är en gift kvinna, 35 år gammal och känner att jag vill utforska mig själv och har på senare tid fått en hel del uppmärksamhet från andra män. Igår valde jag att skapa ett konto på OF och har börjat lägga ut bilder. Jag och min man har det väldigt bra tillsammans men jag saknar der där lilla extra pirret Som efter 10 år tillsammans inte finns på samma sätt. 


    Senare på kvällen pratade jag med min man, frågade honom vad han hade tyckt om jag skaffade onlyf*ns varpå han svarar att han absolut inte hade tyckt om det och ingenting han hade accepterat. 


    Jag har bestämt mig för att fortsätta med OF i smyg, sålänge jag tycker det är roligt. Hur hade ni tänkt i min situation? 


    Moralkärringar & pekpinnar svaras ej på :)


    yasss queen, det är väl lika bra att du gör det och tjänar pengar
  • Anonym (Petta)

    Jag har en kk att varva med när det blir tråkigt, funkar utmärkt.

  • Anonym (Meh)

    Bättre att skilja sig och singla runt om man har nåt ständigt behov av att det ska "pirra".

    Eller väx upp. Du beter dig som en osäker och bekräftelsetörstande 14-åring. 

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jgkr)

    Du är i princip otrogen 

    och du, moralkärring och pekpinnar är det inte bara för man tycker annorlunda än du. Men du vet väl innerst inne att du gör fel och tar åt dig, därför måste du skriva så.

Svar på tråden Behöver det förbjudna.