• Anonym (Förälskad)

Fortfarande kär!

Hej!

Jag har jobbat på mitt jobb i över 1 år  men & efter några månader insåg jag att jag blivit förälskad i min chef!
    Jag är gift och har barn och han är singel.
    Efter en turbulent vår när min fick reda på mina känslor för chefen och allt var kaos känner jag på nåt sätt har känslor för min man igen. Dock kan jag inte glömma min chef och vill inte sluta jobba med honom.
    Chefen är ( vad han sagt utåt) inte intresse av mig, men många tecken tyder på nåt annat.
    Innan ni börjar döma mig så vet jag inte hur jag ska göra?
    Förälskelsen till chefen är utbytt ( vad det känns som) riktig kärlek? 
    Jag mår så otroligt bra i hans sällskap och han är så mån om mig. 

Vet inte vad jag vill säga med inlägget än att det är också jobbigt att ha så starka känslor för honom. Han är verkligen fantastisk och lycklig den som får honom.

• Svar på tråden Fortfarande kär!
  • Anonym (Krumeluren)

Du vet nog att det bara finns två val. 
    Sluta jobba för honom eller förlora ditt äktenskap ( såvida han aldrig besvarar dina inviter). 

Så länge du är ett förälskat tillstånd har din man inte en chans. Men du kanske bara är kär i förälskelsen, och om det aldrig blir något av det så kan du väl njuta av känslan.

Annars är ens chef det allra sämsta att förälska sig i, det blir ju intressekonflikt för honom. Så oavsett om du får honom eller inte, verkar ju det bästa valet vara byta av jobb?

• Anonym (Förälskad)
    Anonym (Krumeluren) skrev 2024-07-10 16:50:29 följande:

Du vet nog att det bara finns två val. 
    Sluta jobba för honom eller förlora ditt äktenskap ( såvida han aldrig besvarar dina inviter). 

Så länge du är ett förälskat tillstånd har din man inte en chans. Men du kanske bara är kär i förälskelsen, och om det aldrig blir något av det så kan du väl njuta av känslan.

Annars är ens chef det allra sämsta att förälska sig i, det blir ju intressekonflikt för honom. Så oavsett om du får honom eller inte, verkar ju det bästa valet vara byta av jobb?

Ja, det är ju egentliga vettiga!
    Det jobbiga är att vi trivs så otroligt bra ihop( det har hans sagt till mig) och även lveigat kollegor vill jag inte sluta jobba med? så ,jobbigt läge.
    Chefen vet om mina känslor  dessutom ( inget jag ville han skulle veta dock) , då en annan i vår närhet beräyya det för honom?
    Så det blev jobbigt både för honom och för mig och han menade att jade jag varit singel så hade vi mycket väl kunnat ses för en dejt.
Svar på tråden Fortfarande kär!