Vad föredrar ni män, kvinnligt eller tjejigt utseende?
En motsvarande tråd som den andra, fast för män. Föredrar ni män ett tjejigt tonårsutseende eller ett moget kvinnligt utseende?
En motsvarande tråd som den andra, fast för män. Föredrar ni män ett tjejigt tonårsutseende eller ett moget kvinnligt utseende?
Man är ju ingen pedofil eller hebofil så jag vill ha kvinnligt utseende.
För mig betyder det inte att de måste gå klädda propert eller i klänning/kjol/urringning.
Bara att de har ålder som passar min. Och ska jag vara ärlig så är inte petit min kopp te.
Vad är skillnaden på kvinnligt och flickigt utseende? Förutom ålder och klädstil?
Tjejutseende men med stora kvinnliga bröst
Jag föredrar definitivt tjejigt, oskyldigt tonårsutseende, finns inget sexigare
Tveklöst kvinnligt utseende för mig
Smaken min för tjejer och kvinnor är läckra sofistikerade pumor med livserfarenhet. Lolita tjej idealet suger bara. Tjejer på 25 år 30 år kämpar hårt på se ut som 17 år igen. Opererar sig hela tiden och har löshår, lösögonfransar och trutläppar. Äckligt. De äldre är säkrare kvinnor. Tänder på det.
Vet inte vad det innebär men jag gillar söta, kåta tjejer precis som de allra flesta män
Spelar ingen roll, det viktiga är (i prioordning)
1. att hon gör som hon blir tillsagd
2. att hon gör det hon ska (cook, clean, suck, fuck för att använda ett uttryck på engelska)
3 att hon ser bra ut
4 att hon tar den i 2:an
Spelar ingen roll, det viktiga är (i prioordning)
1. att hon gör som hon blir tillsagd
2. att hon gör det hon ska (cook, clean, suck, fuck för att använda ett uttryck på engelska)
3 att hon ser bra ut
4 att hon tar den i 2:an