Inlägg från: Anonym (..n..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (..n..)

3 missfall, nu gravid igen.

Jag har också tre missfall(2 missfall 1 MA) bakom mig och är nu gravid igen så jag vet exakt hur det känns. Mina missfall har börjat med antingen rosa eller bruna flytningar/blödningar och MA:at var en total chock. 

Jag är i ungefär den tiden jg fick MA så det är svårt att tänka på annat. Förra veckan på Vul såg allt bra ut men hur det ser ut just nu kan man ju omöjligt veta.

Eftersom mina missfall börjat med blödning/färgad flytning så skulle vara anta att det var det som var på gång igen tyvärr..:/. Har du tagit veckotest? Mina gick aldrig upp till 3+ när jag fick missfall. 

Du får nog vul i vecka 6-7 om du har haft missfall tidigare, ring och försök! 

• Anonym (..n..)
    Anywho skrev 2024-07-07 18:23:26 följande:

Lider med dig♥️

Det är så olidligt och jobbigt. Man tänker att det bara ska vara underbart med barn men så är inte fallet efter varje missfall, blir sorgen större. Och tanken på barn längre bort. 

Jag tog ett digitalt Clearblue i fredags som visade 1-2 veckor. Och köpte fler så tänkte ta nästa helg om jag inte får fler blödningar och hoppas då på 2-3 veckor. 

Tack, jag ringer nästa vecka och förklarar min situation om blödningen inte kommer tillbaka!

Ja precis så. Svårt att glädjas, jag har dessutom så få symptom, haft det hela tiden så inget som ändrats men jobbigt ändå.

Jag har bokat in ett nytt vul nu på onsdag..trots att jag har ett till inbokat den 19/7..Jätte slöseri med pengar men det är så jobbigt och gå omkring och tro att man är gravid när det kanske redan avslutats. Ger mig tillfällig sinnesro iallafall.

Har du lyckats boka in något? Finns ju alltid privata.
Svar på tråden 3 missfall, nu gravid igen.