• Anonym (Sökerspänningochpassion)

Var hittar man älskare

Låt säga att man är kvinna och vill träffa någon med ett specifikt  utseende(färgad man) som man är attraherad av för sex. 
    Var hittar man dem och att det ska ske diskret??
    jag är aldrig ute på krogen och ser inte många runt mig.

Jag hade en älskare förut  men han fick avsluta pga han skaffade flickvän. 

• Svar på tråden Var hittar man älskare
  • Anonym (Eh)

Typ.... hela internet? Hört talas om Tinder, Bodycontact eller varför inte en vanlig dejtingsida?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Gör slag i saken)

Googla t ex på "sveriges största bästa datingsiter"

Läs på om vilken/vilka du tror att du skulle gilla och lägg upp en tydligt och bra profil. Gärna på ett par olika siter. Om du föredrar att träffa en man med ett särskilt utseende eller hudfärg så bör du tydligt skriva detta.

Jag testade detta och fick massor av svar. Det svåra, mycket jobb, var att sortera ut vilka som kunde vara intressanta för mig.

Men när det gäller datingsiter tycker jag att att internationella datingsiter passar mig bättre än de vanliga Svenska.

Senare, med ökad erfarenhet, har jag börjat föredra att träffa någon IRL redan från inledningen.

I många andra länder är det större öppenhet vad gäller att träffa en partner, eller flera tillfälliga partners, och att träffa någon som också kan komma utveckla sig till en långvarig relation.

I många andra länder finns det bra och seriösa klubbar (men självfallet också mindre seriösa) där det råder mycket större öppenhet och där man som kvinna ofta och utan problem kan finna en partner som man är attraherad av och för sex.

Många klubbar har temakvällar, t ex gällande det som du nämner om "utseende". Då vet jag av egen erfarenhet att alla kvinnor, särskilt blonda som jag, brukar få mycket uppskattning och uppvaktning från många läckra män med detta "utseende".

Min allra första älskare med sådant utseende träffade jag i Cap d Agde, naturist village. Där det inom en begränsad yta finns många spännande klubbar och väldigt många män som söker kontakt. (Googla...)

Jag kanske bör tillägga att jag inte har varit med särskilt många män med detta utseende.
    Jag har sökt kvalitet i stället för kvantitet, vilket har lett till ett par ganska långa och för mig lyckade relationer, massor av spänning och passion, med ett par olika män.

• välbärgad man i mina bästa år

Jag misstänker att du skulle få ett mer ärligt svar om du ställer frågan på FLASHBACK. Om du inte vet vad Flashback är så gå in på Google, som är världens största sökmotor och sök på "flashback forum" så hamnar du RÄTT!  Skrattande

• Anonym (Flashbonking sheep)
    välbärgad man i mina bästa år skrev 2024-07-08 13:38:17 följande:

Jag misstänker att du skulle få ett mer ärligt svar om du ställer frågan på FLASHBACK. Om du inte vet vad Flashback är så gå in på Google, som är världens största sökmotor och sök på "flashback forum" så hamnar du RÄTT!  Skrattande

Fast det roliga är att FB sexforum i princip är mer dött än här trots det "stora" antalet användare.

Däremot trådarna om var man hittar thaimassage med happy ending och köper sig sällskap rullar flitigt vidare.

*FNISS*
  • Tobben
    Anonym (Sökerspänningochpassion) skrev 2024-07-07 10:14:41 följande:
    Var hittar man älskare

Låt säga att man är kvinna och vill träffa någon med ett specifikt  utseende(färgad man) som man är attraherad av för sex. 
    Var hittar man dem och att det ska ske diskret??
    jag är aldrig ute på krogen och ser inte många runt mig.

Jag hade en älskare förut  men han fick avsluta pga han skaffade flickvän. 

Finns det alltså en plats i Sverige där det är svårt att hitta en färgad man?
  • Anonym (humpabumpa)

Gloryhole på någon sjaskig klubb ??

• Tobben
    Anonym (humpabumpa) skrev 2024-07-08 19:29:57 följande:

Gloryhole på någon sjaskig klubb ??

Ont om färgade där. 
    Har jag hört.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Var hittar man älskare