Inlägg från: USA111 |Visa alla inlägg
  • USA111

    Jag är så nyfiken

    Vem kommer flytta hit som gör så att jag kommer vilja flytta. Nyfiken. Min crush eller? Isåfall har det varit planerat innan jag visste vem han var. Han sa en dag kommer du vilja flytta. Jassså kommer jag varför skulle jag vilja det asså n är hon gjorde om en satellit lägenhet till gträninglägenhet och satte en i lokala bostadsk ön men nu är dte så jag vill flytta till usa. Åker jag till usa lär jag hitta en kille sen kan vi börja med dumpstring yuotube

  • Svar på tråden Jag är så nyfiken
  • USA111
    Anonym (Visum) skrev 2024-07-02 18:11:45 följande:

    Du kan inte flytta till USA. Du måste ha ett visum för att t ex jobba, eller studera och det är svårt att få sådana.

    Om du åker till USA så får du stanna i bara 90 dagar som turist, sedan måste du åka hem igen. 


    Du man åker dit 1 halvår på semester blir kär i en kille. gifter sig!!!
  • USA111
    Anonym (Visum) skrev 2024-07-02 18:11:45 följande:

    Du kan inte flytta till USA. Du måste ha ett visum för att t ex jobba, eller studera och det är svårt att få sådana.

    Om du åker till USA så får du stanna i bara 90 dagar som turist, sedan måste du åka hem igen. 


    Du ska hålla på med youtube
  • USA111
    Anonym (Visum) skrev 2024-07-03 11:41:35 följande:
    Du får inte stanna i ett halvår, som turist är det 90 dagar som gäller. Antingen blir du inte insläppt i USA när du kommer, eller deporterad och får inreseförbud.

    Som turist får du stanna i max 90 dagar, sedan är du tvungen att åka hem.
    Nej jag åker på visa 6 månader
  • USA111
    Anonym (Visum) skrev 2024-07-03 11:44:33 följande:
    Du får inte jobba i USA om du inte har tillstånd för det.
    Om du är där som turist, max 90 dagar, så är du förbjuden att jobba, även om du tänkte försörja dig på youtube.

    Det är stenhårda regler på hur länge du får stanna i USA, och att få tillstånd för att jobba är jättesvårt.
    Ska jobba med youtube när jag gift mig och stannar där åker dit 1 halvår gidtetr mig och stannar där
  • USA111
    Anonym (Visum) skrev 2024-07-03 11:44:33 följande:
    Du får inte jobba i USA om du inte har tillstånd för det.
    Om du är där som turist, max 90 dagar, så är du förbjuden att jobba, även om du tänkte försörja dig på youtube.

    Det är stenhårda regler på hur länge du får stanna i USA, och att få tillstånd för att jobba är jättesvårt.
    Jag sa jag ska dit 1 halvår på visa. Träffa en kille, gifta mig, hålla på med youtube!
  • USA111
    Anonym skrev 2024-07-03 15:25:23 följande:
    Blir ju synd om farsan som köper bostadsrätten åt dig helt i onödan då.
    Jo men det är i usa jag vill bo  med en kille så jag kan hålla på med yourube det kan man ej i sverige det är inget dumpstring  paradise som i usa vill va som breafcast på youtube det är kul.
  • USA111

    Men vem är dte annars som ska flytta hit som gör att jag vill flyttA? Älskling?

  • USA111
    Anonym (När) skrev 2024-07-03 15:53:16 följande:
    Förmodligen. Eller Loket från Bingolotto.
    men slutaaa
  • USA111
    Anonym (När) skrev 2024-07-03 16:27:25 följande:
    Varför skulle det vara mer osannolikt än att det är din crush?
    Ja detär nog han men frö 3 år sedan visste jag ej vem han var men han visste vem jag var antagigen
Svar på tråden Jag är så nyfiken