Inlägg från: Anonym (Bää) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bää)

KK med fd svåger ex

Goddag folket 

Vill inte babbla hur vi blev KK
    Men min ex frus brors ex är min KK sedan några månade.
    Vi träffaders ej när vi hade partner 😀

Men min känsla är att hon vill mer, hon vill tex åka iväg på semester hon och jag mm
    ja lite små grejer som tyder på att hon vill mer än kk
    Hade hon bara sagt ska vi dra och njuta sol en v . Så hade jag nog hakat på, men nu är de som mycket annat som försök till mysiga kvällar med film och mys 

Hur ska man göra experter? Säga stopp för mer träffar eller säga att vi enbart ska forsätta som vi har nu.

Inga moral skit, vi är vuxna som gillar sex 
    vi båda dejtar då och träffar hon nån så blir jag glad 
  • Svar på tråden KK med fd svåger ex
  • Anonym (Bää)
    Anonym (Tydlighet) skrev 2024-07-02 20:04:06 följande:

Hej TS, 

Som andra sagt redan, var tydlig med vad du vill. Och var ärlig. Visst kan en kk relation innefatta en resa men kanske inte en kärleksresa. Hon verkar vilja ha mer. Är du inte med på noterna ja se det jag skrev. En av de värsta sakerna som finns när man har en kk relation är just otydlighet och om personen är oärlig. Då blir man jäkligt irriterad. Lägg korten på bordet så har hon möjlighet att välja om hon köper det eller lämnar. Hälsningar från en 50 + som haft flera kk relationer.

Hej.

Har sagt från första början - enbart KK, då våra barn är kusiner. Skulle aldrig börja en relation med henne, lite respekt för ex och hennes bror har jag i alla fall 😀

Men har väl lite förståelse för henne då hon är inflyttad till orten, och kan inte bara dra då barn finns i bilden 
    och inte jätte mycket vänner så hon har dragits till mig för att ha en vän som blev KK. Men jag tycker att kk som jag vill ha det har gått mot nåt annat senaste tiden . Har inte tänkt så mycket på det då jag gillar hennes vänskap 

Men hajade till när hon ville planera resa med massa mys mm

Svar på tråden KK med fd svåger ex