Sollan907 skrev 2024-08-11 16:02:25 följande:
Förlåt, förlåt, förlåt för mitt sena svar ❤️ Jag tog tabletterna i fredags för att sätta igång missfallet men det hände inte jättemycket under dagen mer än att jag hade ont. Framåt 18 tiden hade jag så fruktansvärt ont konstant att jag bara låg och skrek så sambon fick ringa gyn som sa att vi behövde åka till dem för fostret hade antagligen fastnat. Men typ precis när vi skulle försöka åka fick jag ut det. Men sen slutade jag inte blöda i stället utan det blev värre så fick åka dit ändå. Då fanns det tydligen rester kvar som inte kunde komma ut så fick hjälp med fler av den jävla tabletten. Det var något av det mest traumatiska jag varit med om...
När jag var på gym mottagningen i fredags så mätte de till att graviditeten hade stannat av i slutet av vecka 10 och inte vecka 9 som den privata kliniken mätte till. Så det var precis så jag fick göra det hemma.
Jag fattar verkligen inte varför de inte bara lät mig vara kvar på sjukhuset så de kunde hjälpa mig där 😔
Så jag har bara behövt återhämta mig lite och försöka fatta vad fan som hänt ❤️
Men vilka fantastiska nyheter älskade du 🥰🥰 så otroligt glad jag är över att höra att allt såg bra ut ❤️ Det är verkligen er tur denna gången 🥰
Känns det som att oron börjar släppa något?
Har det börjat synas mer tydligt över magen än!?
Å ingen fara alls! Förstår att du haft en jobbig tid ❤️
Usch då det låter verkligen hemskt! Stackars dig!
Jag hade liknande upplevelse vid mitt första MA. Var inneliggande men inget hände, så efter 9 timmar åkte jag hem. Och då satte allt igång mitt i natten. Låg och skrek och spydde i duschen tills allt var över.
Mitt nästa MA krävde jag att vara kvar tills allt var över och det var en mycket mindre smärtsam upplevelse.
Trodde absolut att du skulle få bli inlagd. Så hemskt att du var tvungen att uppleva det där hemma. Och sedan även vara tvungen att åka in efteråt också.
Fy vad jag lider med dig 💔😢! Hur mår du nu?
Hoppas du kan börja återhämta dig nu både fysiskt och framförallt psykiskt ❤️
Tack så jättemycket. Det känns mycket mer lugnande nu. Har vågat börja prata och planera mer nu💕. Men det finns ju ständigt i bakhuvudet att allt kan ryckas ifrån en igen.
Ja nu syns magen mer och mer för varje dag. Svårt att dölja detta nu 🙈