Inlägg från: Anonym (Rädd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rädd)

BF i mars 2025

Plussade igår på ultratidiig CB och har beräknad bf 15 mars , hatar rädslan som finns i kroppen att få ett missfall , har 2 barn sen innan född 19 och 21. Innan 19 barnet så fick jag ett MA så är verkligen rädd. 

• Anonym (Rädd)

Har ni någon anonym fb grupp eller sånt ?

• Anonym (Rädd)

Går in i vecka 6 (5+0) på söndag är helt golvad , fick diagnosen hypermesis gravidarum i måndags och känner mig helt slut. Ändå kommer tankarna och rädlsan att pyret inte ska klara sig så har bokat in privat ultraljud den 30 juli

• Anonym (Rädd)

När jag hade MA sist så ändrades det aldrig från 2-3 till 3+ och idag äntligen i vecka 4+6 så ändrades CB och stickan är väldigt stark den med

• Anonym (Rädd)
    Anonym (Alla goda ting är tre) skrev 2024-07-26 22:28:01 följande:

Hur tänker ni andra kring vul? Jag har inte gjort det tidigare graviditeter, men jag är fan nojig den här gången efter mina två missfall. Jag hatar också att må illa och vill inte göra det i onödan om det inte står rätt till där inne 🙈 Men jag känner mig lite som en sucker som låter folk tjäna pengar på mitt kontrollbehov!

Trots diagnos på hypermesis gravidarum så har jag privat ultraljud bokat på tisdag pga rädsla över tidigare MA , gjort samma med mina 2 barn innan på samma klinik
  • Anonym (Rädd)

Är så nervös , tidigt ultraljud idag 15:20 , håll tummarna för mig

• Anonym (Rädd)
    Anonym (Alla goda ting är tre) skrev 2024-07-30 18:05:05 följande:
    Hur gick det?
    Gick jätte bra , hjärtat slog fint och veckorna stämde 
  • Anonym (Rädd)

Såg bönan i vecka 7+2 med hjärtslag och allt stämde , är idag 8+1 och känner mig knappt gravid längre Gråter

• Anonym (Rädd)
    Anonym (Alla goda ting är tre) skrev 2024-08-05 20:31:40 följande:
    I de flesta fall är det helt normalt med symtom som kommer och går, tänker jag. Du ska se att allt är bra. Men jag vet hur nojig man kan vara. Tänker du boka in ett nytt ul?
    Ne tänker bara avvakta , har kub om prick en månad så försöker härda även fast det r svårt. Kostar 1300 för ultraljud här där jag bor.
  • Anonym (Rädd)
    Anonym (Tea) skrev 2024-08-09 08:38:29 följande:

Tack Hjärta Jag hoppas det inte är ett missfall eller något annat. Och att allt ser bra ut. Har tid 11.00.. 

Tänker på dig 
Svar på tråden BF i mars 2025