Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

BF i mars 2025

Hoppar in i denna tråd, plussade förra lördagen (första barnet) och är idag i vecka 5+1. Bf 15 mars :) har dock vaknat upp med lätta bruna flytningar idag och har fyra missfall i bagaget så vågar knappt hoppas att det ska gå vägen :( någon mer som haft bruna flytningar än? 

Har ett tidigt ultraljud bokat i v. 6+2 pga mina tidigare missfall. Känns som en evighet dit ?

• Anonym (Orolig)

Jag fick 3+ på CL igår i v. 5+2, och inga mer bruna flytningar! Håller alla tummar och tår att det är något som lever och växer där inne. Har tidigt ultraljud om sex dagar, är så nervös att de ska konstatera att det inte ser bra ut ?

• Anonym (Orolig)

Blöder nu :(

någon mer som haft blödningar än? eller tidigare erfarenheter där det ändå gått vägen?

• Anonym (Orolig)

Började blöda i fredags och har blött lite varje dag sedan dess, men var inne på ett tidigt VUL igår som visade ett embryo och pickande hjärta! <3 vi blev så glada, men jag blöder fortfarande emellanåt så det känns också väldigt läskigt :( nytt VUL om en vecka, hoppas verkligen att det ser bra ut då med! 

• Anonym (Orolig)
    Idaho1989 skrev 2024-07-23 16:38:16 följande:
    Håller tummarna att allt fortsätter som det ska ❤️
    Tack snälla ❤️
Svar på tråden BF i mars 2025