Inlägg från: Idaho1989 |Visa alla inlägg
  • Idaho1989

BF i mars 2025

Hoppar in här, plussade i måndags, BF enligt senaste mensen är just nu 27/3. Jag är sjukt nojig då jag hade en kemisk graviditet i Februari, men försöker att inte överanalysera allting. Tänkte ringa MVC på måndag och boka tid 🙂

• Idaho1989
    Anonym (Orolig) skrev 2024-07-23 06:56:48 följande:

Började blöda i fredags och har blött lite varje dag sedan dess, men var inne på ett tidigt VUL igår som visade ett embryo och pickande hjärta! <3 vi blev så glada, men jag blöder fortfarande emellanåt så det känns också väldigt läskigt :( nytt VUL om en vecka, hoppas verkligen att det ser bra ut då med! 

Håller tummarna att allt fortsätter som det ska ❤️
  • Idaho1989
    Anonym (En runda till) skrev 2024-08-01 08:39:38 följande:

Fy va hemskt för er/dig!
    Har inte Upplevt så sena MA, men de måste vara svårt att ställa om.
    jag har också hypotyreos. Men de har aldrig varit några problem trots väldigt höga doser levaxin. Vi håller verkligen tummarna för detta nu.

Något jag tycker är svårt just nu är kraftigt illamående, har provat lite pristaken, vilket ha hjälpt lite peppar peppar..
    Men sambon ska ha 30års kalas här i helgen. Vilket gör att hela släkten och alla vänner samlas. Vilket ja tycker är himla jobbigt. Vet inte hur man ska bete sig, vill heller inte behöva gå ut med något så här tidigt i v8. 

Men illmåendet och tröttheten är så olidlig. Sen bara försöka att inte berätta varför man dricker alkoholfritt.. någon som har tips?

Jobbigt! Jag är ganska trött men bara ytterst lite illamående än (går in i v7 idag), och dricker sällan alkohol öht. Sist hade jag ursäkten att jag körde, annars om någon frågar (även när jag inte är gravid) brukar jag bara säga att jag ska upp tidigt osv.
  • Idaho1989
    Jo i solen skrev 2024-08-07 12:20:50 följande:

Hej! Jag hoppar också in här. Jag är 40 år med två barn sedan innan - 16 och 13 år. Är nu gravid i vecka 7+0 med BF den 26:e mars 2025. Hade ett MA i januari som hade stannat upp väldigt tidigt, typ v. 5 så har varit en smula orolig men i förrgår var vi på VUL (6+5) och fick se och höra det lilla hjärtat slå Skrattande.

Kul, jag har BF 28e Mars 😀
  • Idaho1989

Lämnar tyvärr också tråden, började blöda lite grann i helgen, fick konstaterat missfall idag. Skulle varit i veckan 7+3 men det verkade ha slutat utvecklas i v 6+3-4. Andra missfallet, just nu känns allting hopplöst, men varmt lycka till för er alla andra ❤️

Svar på tråden BF i mars 2025