Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

Gravid relation

Hej 

Jag fick min flickvän att blockera sina ex på telefonen eftersom att vissa hörde av sig och så, och det var inte vänskapligt utan kärleksfulla sms som tex saknar dig, älskar dig osv. Hon ville inte det men gjorde det endå och jag har märkt att det blev jobbigt för henne. Nu i efterhand så har jag lite ångest eftersom att jag varken är eller vill vara kontrollerande. Jag var upprörd då men idag så känns d inte samma. Det var mest att " ja nu vi ska få barn, vi har bott tsm i 5 månader, du måste lägga fokus rätt om d här ska fungera osv. Jag pratar inte med mina ex eller har någon typ av kontakt eftersom att det är en självklar grej för mig. Tycker ni att jag har gjort fel? Hur tycker ni jag borde reagera?

• Svar på tråden Gravid relation
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Pappa till tre barn) skrev 2024-06-27 15:28:28 följande:

Hej, svårt att säga om du gjort rätt eller ej. Men fick flickvän har iaf gjort fel som fortsatt ha kontakt med ex som skrivit sådana saker. Sen behöver hon inte blockera alla ex bara för att vissa ex är gränslösa.

Frågan är även hur hon själv agerar. 

Hon hade inte svarat på kärleks breven, men tydligen så var det ingen som visste om hur det verkligen låg till för henne.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Nja) skrev 2024-06-27 16:04:14 följande:
    Fler flaggor. Så ingen av dem visste att ni 1) var i en relation, 2) är sambos och 3) att ni ska ha barn...? Märkligt. Jag skulle inte lita ett dugg på hennes ord om att inte ha svarat om jag inte hade sett det själv. Däremot inte krävt heller, så klart.
    Yes det stämmer. :/
Svar på tråden Gravid relation