Frun tar inga initiativ
Snälla alla.. lyft blicken lite från era eller eran partners könsdelar, avancerade övningar i sängen och penetration i torra slemhinnor m.m.
det är inte det handlar om vad jag som kille läser.
Det flera killar här försöker få fram uppfattar jag handlar om nåt lååångt långt innan det ens kommer i NÄRHETEN av att "köra in kuken I fittan", innan det kommer i närheten av nån sexuell handling ens
Jag, som kille, kan hålla med om att om (överdriver nu lite) ALLT initiativtagare, alla försök till NÅN form av faktiskt sexuell handling är helt och hållet upp till bara MIG, för jag råkar vara av manligt kön så kommer jag tröttna i längden.
Jag resignerar.. Jag kommer med tiden att ge upp att ens försöka få igång nån form av action i sängen.
Även vi (alltså killar, män, grabbar) mår bra av och tycker om att då och då få höra att ens kvinna, som man älskar, vill HA mig! Och då även i sänghalmen!
Får vi aldrig höra det känner sig, faktiskt, även en man sig ganska värdelös och blir deppig...
Vi VILL ha våran kvinna kåt, våt o villig! Och inte alls när hon är torr, ovillig och långt ifrån kåt..
"Kompromissen", eller kalla det vad ni vill, kommer in LÅNGT innan nån form av sexuell handling.
Om han försöker och försöker men ideligen missar när hon faktiskt kunde tänka sig nåt så kommer han uppleva sig tjatig, HON kommer uppfatta han som en jävla tjatig kåtbock och viljan försvinner allt mer..
och det blir med tiden en väldigt destruktiv nedåtspiral, en obalans..
"Kompromissen" ligger kanske i att OM kvinnan faktiskt vill ha sin man, hon VILL HA SEX så kanske även hon, nån gång då och då, när hon VILL så klart, även faktiskt i ord uttrycker det tydligt så den trögfattade mannen förstår det!
För JA!! vi män, inte alla, men måånga ÄR otroligt jävla fucking tröga att förstå små fina subtila "hintar" om att kvinnan faktiskt vill.
Kan ju säga att att jag är en sån...
Min kvinna, i början av förhållandet, kunde bli SKITSUR på mig för jag "flörtade" med en annan kvinna och jag fattade ingenting, "vadå?? hon var ju bara trevlig och vi pratade lite..?"
NU förstår hon att om en kvinna skall försöka "få mig i säng" måste hon vara såååå jävla tydlig att det är typ löjligt och skrattretande..
Så nu ler hon mest åt dom som försöker och berättar det för mig sen och skrattar lite sådär sött och älskvärt åt mig
Jag vill bara ha min kvinna och nu vet hon det.
Men NU är det bättre mellan oss, vi har utvecklat ett "kodspråk" som funkar för OSS!
T.ex. "pirrar" det till ordentligt om man en vanlig onsdagskväll får höra hennes lite lenare röst uttrycka
"Jag hoppar in i duschen nu..."
Ja då j-a vet man! Öven om man är steeentrött så piggnar man fan till!! Yiihaa!!😁