Anonym (Sugen men tröttnat..) skrev 2024-08-13 05:06:23 följande:
Men jisses...
Ursäkta men vad håller ni på med?
Om en man uttrycker en vilja om att han vill ha mer sex med sin kvinna som han älskar men det går inte så bra så är det mannen som skall ändra sig, det är mannen det är nåt fel på..?
Aldrig kvinnan?
Och säger han att han har försökt och försökt olika saker, kanske går in i ett forum för att få råd för att det kanske är BÅDA som behöver se över sitt agerande angående DERAS sexliv så ...
Ja vad säger man... han blir påhoppad om att det är HANS fel att ha en åsikt, HANS fel att samhället var snevridet förr om åren och detta löses med att skicka vilda hundar på han för han är egentligen en våldtäktsman som bara begränsas av en lagtext...men herre.....
En vanlig normalt fungerande man idag är inte imponerad av hur det fungerade förr om åren och vill inte ha det så.
Dom är inte kvinnohatare bara för dom uttrycker en önskan om att vilja ha sex med sin kvinna.
Om det skall vara 50/50 på allt så skall det väl vara just på ALLT, eller?
Ja ni ser själva hur mobbarna gör ett drama av att jag bara säger att trådskaparen måste ha en brutalt ärlig konversation med sin partner. De lägger till, hittar på och tolkar in en massa jag varken skrivit eller menat. Och när jag efter flera veckors förföljelse, mobbning och förtal här skriver att de borde utvisas så påstår de att jag vill ha dem utvisade från landet Sverige...
Nu har det gått så långt att de t o m hotar med och hejar på dödligt våld mot mig. Och admin sitter på sina händer...
Och för att koppla tillbaka till ditt inlägg - ja jag ser tyvärr också en trend i att många anser att det mest bara är mannen som ska anpassa sig och att kvinnan inte ska ifrågasättas. En väldigt tragisk trend.