• Anonym (A.g)

Vad är detta för tablett?

Hittade denna hemma i min mans väska. Vill ej starta något förrens jag vet vad det är. Någon som vet eller vet vart jag kan ta reda på det?

• Svar på tråden Vad är detta för tablett?
  • Anonym (A.g)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-06-25 20:44:53 följande:
    ...ya think.....?!
    Finns det någonstans man kan ta tabletterna för att göra någon slags analys så man kan veta vad för några? eller anmäls det då? 
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (A.g) skrev 2024-06-26 11:09:30 följande:
    Finns det någonstans man kan ta tabletterna för att göra någon slags analys så man kan veta vad för några? eller anmäls det då? 
    Polisen hjälper dig mer än gärna :) Annars känner jag inte till några lab som gör sådant för privatpersoner faktiskt.
  • Anonym (Hmm)

Och hur är sexlivet....? Har han minskad lust, svårt att få upp den...?

• Anonym (Steff)

Har du frågat på Flashback? Jag tror det finns fler som kan svara där 

• Anonym (A.g)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-06-26 11:56:47 följande:

Och hur är sexlivet....? Har han minskad lust, svårt att få upp den...?

Nej samma som vanligt. Men som sagt, Han har svårt att hålla humöret. Blir lätt arg och irreterad av minsta lilla saker. Har i perioder sagt till honom att jag lämnar honom om han inte gör något åt det. Då är det bättre i ett par veckor/någon månad sen tillbaka till samma igen. Räddningen är att vi båda jobbar mycket så vi är ifrån varandra och dagarna rullar på, men är rädd att det ska gå ut över barnen när han är med dom själv då han blir väldigt arg på dom också. Har också läst att bristningar på armarna kan vara ett tecken vilket han har, samt acne på ryggen. känns ganska uppenbart nu
  • Anonym (skrivbord)
    Anonym (Steff) skrev 2024-06-26 12:06:07 följande:

Det finns en tråd där bland "droger" där man kan fråga vad det är för tabletter.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (A.g) skrev 2024-06-26 12:06:09 följande:
    Nej samma som vanligt. Men som sagt, Han har svårt att hålla humöret. Blir lätt arg och irreterad av minsta lilla saker. Har i perioder sagt till honom att jag lämnar honom om han inte gör något åt det. Då är det bättre i ett par veckor/någon månad sen tillbaka till samma igen. Räddningen är att vi båda jobbar mycket så vi är ifrån varandra och dagarna rullar på, men är rädd att det ska gå ut över barnen när han är med dom själv då han blir väldigt arg på dom också. Har också läst att bristningar på armarna kan vara ett tecken vilket han har, samt acne på ryggen. känns ganska uppenbart nu
    Ja tecknen hopar sig... Och man ska inte behöva se jobb som en räddning från relationen :(
  • Anonym (A.g)
    Anonym (Steff) skrev 2024-06-26 12:06:07 följande:

Nej vet inte hur det fungerar riktigt. Ska prova igen. 

tack!

• FtS70

Jag sökte i vår databas för vården utan att få träff. Kosttillskott?

• Anonym (A.g)
    FtS70 skrev 2024-06-26 13:19:31 följande:

Jag sökte i vår databas för vården utan att få träff. Kosttillskott?

Tusen tack. Önskar det var kosttillskott men tyvärr lutar det åt något helt annat som jag misstänkt :/
  • Anonym (...)

Jag googlade på burken och de runda tabletterna ser ut att vara vitaminer, men vet inte om den andra

Svar på tråden Vad är detta för tablett?