Inlägg från: Anonym (Bebis24) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bebis24)

    Clearblue ultratidigt

    Hej!
    Någon som har erfarenhet av CB ultratidigt graviditetstest? Någon som fått ett lika smalt streck som jag och varit gravid?
    Jag antar att strecket ska vara lika brett som kontrollstrecket och tror därför att mitt räknas som negativt och jag ska ta ett digitalt vid bim som är om ca 5-7 dagar men kan inte sluta tänka på detta smala streck jag fick igår för man vill ju så gärna.. 
    Bifogar bild!
  • Svar på tråden Clearblue ultratidigt
  • Anonym (Bebis24)
    Anonym (Oklart) skrev 2024-06-24 10:46:18 följande:

    Jag hade nåt liknande streck och var inte gravid eller så var det en kemisk grav. Rfsu testa tidigt tycker jag är mer tillförlitligt så prova ett sånt 


    Tack för tips blir att köpa RFSU då, läst att många rekommenderar dom😊
  • Anonym (Bebis24)
    Anonym (Plussat) skrev 2024-06-24 11:50:23 följande:

    Alla mina testa tidigt har varit negativa före BIM,  även vanliga test är negativa fram till typ? BIM + 7. 
    Men mitt första positiva test var ett testa tidigt på BIM+2 och det sträcker såg ut som ditt på bilden :)


    Åh nu får jag lite hopp!! Ska bara lyckas hålla mig fram till BIM.


    Så ditt streck var också tunt som en tråd? minns du om strecket kom direkt eller om det tog några minuter? 

  • Anonym (Bebis24)
    Anonym (Elli) skrev 2024-06-24 11:17:30 följande:

    Hej! 

    Har inte tagit just denna men tagit deras digitala ultratidigt test, så testa kanske med en sån om du inte har tålamod att vänta till BIM, där står det ju klart och tydligt "gravid/inte gravid". Jag testade med sånt min förra graviditet och fick "gravid" 3 dagar innan BIM. Har BIM på Fredag så tänkte faktiskt köpa ett likadant test igen och testa imorgon/onsdag!


    Blir nog att köpa ett sånt om jag inte lyckas hålla mig till bim. Känns bara läskigt med texten ?inte gravid? även om det kanske skulle handla om att man testar för tidigt. Med dom icke-digitala testerna känns det på något sätt som att hoppet fortfarande stannar kvar efter dom visat negativt😂 herregud hör själv hur knäpp jag börjar bli av att så gärna vilja plussa Haha?
Svar på tråden Clearblue ultratidigt