Inlägg från: Anonym (-6) |Visa alla inlägg
  • Anonym (-6)

10 000

Nej, det skulle jag aldrig gå med på. Offentliga minitoaletter på ett flygplan låter inte som en särskilt lockande plats att göra sånt. Luktar illa, går nog knappt att röra sig därinne, ful, osexig miljö. 

• Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 01:16:00 följande:
    Du kan ju fråga om du kan får låna cock-pit i några minuter med din partner och vara ensamma där. 
    Det utrymmet är till för piloterna och de lär knappast låna ut detta till passagerare som inget viktigt har för sig. Antar att du skämtar. 
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 01:32:21 följande:
    Du måste vara den roligaste på fester med din otroliga förmåga att förstå skämt?
    Ja, det var ju precis det jag förstod och även påpekade - att du skämtade. 

Dina s.k. "skämt" förresten, går knappast hem bland vuxet folk som passerat puberteten de heller. Kasta sten i glashus du. 
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 02:28:24 följande:
    Du borde verkligen jobba som standup komiker så rolig som du är.
    Tja, jag vet ju bättre än att skratta åt dina obefintliga "skämt" iallafall.

Alltid en bra början.
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 02:39:01 följande:
    Jag skulle bli förvånad om du skrattar åt några skämt alls som inte är dina egna.
    Jag skrattar åt folk som har faktiska skämt att komma med. Vilket du inte hade. 
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 02:48:17 följande:
    Vet inte varför du tror att mitt inlägg var ett skämt som du skulle skratta åt, du är inte så betydelse full och viktig som du kanske tror. 
    Som om någon alls skulle göra det, skratta åt dina skämt som inte ens var några riktiga sådana. 
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 02:57:25 följande:
    Varför skulle jag bry mig om du eller någon annan skulle skratta åt något som eventuellt skulle kunna vara ett skämt. 
    Antagligen för att du försökte göra dig rolig i den här tråden men misslyckades big time. 
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 03:15:50 följande:
    Du verkar inte förstå att det är den som läser ett inlägg som avgör om det är roligt eller inte, det är inte den som skriver inlägget som avgör det så vad jag försökte med inlägget är ju inte av betydelse.
    Jo, det fattar jag visst.

Och jo, det är av betydelse då du gjorde ett aktivt försök att vara rolig och detta bevisar att du visst bryr dig om vad folk tycker. Vilket du påstod nyss att du inte gjorde. Inkonsekvent är du. 
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 03:28:10 följande:

Nu yrar du, jag skriver detta långsamt så du kan läsa det långsamt och kanske klarar att ta in det men jag bryr mig inte alls om någon tycker det jag skriver är roligt eller inte. 

Nej, du är den enda här som yrar med din egen inkonsekvens.

Självklart bryr du dig. I annat fall hade du inte skrivit direkt till mig och försökt göra dig rolig. Vilket du aldrig varit utan bara tröttsam. 
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 03:35:15 följande:

Jag kan inte hjälpa dig om du inte är kapabel att förstår att jag inte bryr mig om någon tycker att mitt inlägg är roligt eller inte. 

Det är du som inte är kapabel att förstå ens den enklaste psykologi och varför du själv försökte vara rolig. Det handlar visst om bekräftelsesökeri. Så uppenbart.
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 04:04:14 följande:

Det enda som är uppenbart är att du av någon anledning inte klara av att förstå att jag inte bryr mig om någon tycker att mitt inlägg är roligt eller inte.
    Att du nu börjar yra om psykologi visar bara att du har tappat kontrollen i den här tråden. 
    Vore bra att veta hur många fler gånger jag måste skriva att jag inte bryr mig för att du ska förstå. 

Nej, du är den som inte fattar nåt vilket du fortsätter bevisa hela tiden.

Nej, jag har full koll vilket knappast kan sägas om dig och dina självmotsägelser.

Du kan sluta svara. Det vore ett bra sätt att få slut på det hela och ett ypperligt sött att visa att du struntar i allt. 
  • Anonym (-6)
    Anonym (Cockpit) skrev 2024-06-24 04:33:45 följande:

Nu har jag slösat bort tillräckligt med tid på att svara på dina knasiga inlägg och vet nu att du inte är kapabel att förstå något alls. 

Jag önskar dig en bra fortsättning på ditt liv. 

Jodå, jag förstår precis hur tröttsamma typer som du fungerar. 

Bra att äntligen få slippa mer tjöt från din trista mun. 
  • Anonym (-6)
    Anonym (L) skrev 2024-06-24 06:06:54 följande:

-6 och cockpit, ni är båda astråkiga! Skruva upp volymen i tjafset lite om det ska vara värt att hämta popcornOskyldig

Tror du jag har lust att tjafsa med den där tramsaren? Gör nåt roligt själv istället. Du framkallar inga skratt du heller precis. 
  • Anonym (-6)
    Anonym (L) skrev 2024-06-24 07:28:53 följande:
    Det vill du nog, lite, eftersom du tjafsat tillbaka hela nattenFlört

Nej det har du nog rätt i.
    Verkligen inte. Ger bara svar på tal till jobbigt folk som ska bråka med mig. 

Som tidigare sagts. Sämsta och minst hygieniska platsen med en flygplanstoalett. Eller toaletter överhuvudtaget. Aldrig i livet. Det ska vara fräscha miljöer för intima akter, inte grisiga o illaluktande. 
Svar på tråden 10 000