• Anonym (zxcv)

    Får man gå ut i underkläder?

    Skyll inte på barnen när det är DU som inte gillar en man i shorts!
    Barn är inte lika fördomsfulla så för deras del är det lugnt.

  • Anonym (zxcv)

    För övrigt så gick jag förbi en tjej nyss som låg och solade i en park, helt ensam i endast string och topless på det hela.
    Okej att sola så på gräsmattan utanför huset där man bor, men mitt i en park? 

    Där blev även jag lite ställd faktiskt.

    Har hon ingen balkong och det viktigaste i världen är stringbränna utan bh-band?
    Är hon påverkad/full och inte lika brydd?
    Är hon i själva verket otroligt modig som vågar ligga själv i en park och blunda medan förbipasserande tittar?

  • Anonym (zxcv)
    Anonym (Gina) skrev 2024-06-20 14:10:02 följande:
    Det är kalsonger, inte ett plagg som är tänkt att visa sig offentligt i. Det är inte att vara fördomsfull.
    Jag sa inte att du just är fördomsfull. Bara att barn inte är lika fördomsfulla som vuxna. Ändå händer det ofta att vuxna skyller på barn när det är dem själva som är mest brydda. 
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (Är ok) skrev 2024-06-20 15:54:01 följande:
    Beror nog på att män som anser sig ha rätten att antasta henne pga klädsel har lägre "gräns" än så. Det spelar ingen roll om hon har vanliga trosor eller string. Bara bröst eller bröst i en bh. Risken är lika hög ändå. 
    Du får ursäkta mig men nu hänger jag inte riktigt med?
    Vad beror på att män som antastar har en lägre gräns?
    Håller ändå med i sak att det är män med lägre spärr som antastar. Trash. 

    Fast nu är det ju gränser för hur man klär sig offentligt eller hemma på tomten jag tänker på och då ser det väldigt mer uppseendeväckande ut med string än en vanlig badbyxa, samt att vara topless hellre än att använda en bikiniöverdel. Nu låg hon på mage och jag hoppas att hon hade självrespekt/respekt för andra nog att inte vända sig om mitt bland mycket folk i en park.

    Om det inte spelar roll så kanske jag skulle skicka ett par stringkallingar till ts granne och se om ts reagerar annorlunda på en granne i string än i kortbyxor som täcker skinkorna:D
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-06-21 07:18:42 följande:
    Det är väl lika ok att sola så var man än solar.

    Äh Ja men hon var nog otroligt modig?? som vågade ligga i en park och blunda.
    Vem fan har inte legat halvnaken i en park nån gång och blundat medans det gått förbi tusentals med folk? Ja ok det finns säkert kvinnor som inte vågar visa sig nakna ens för sin egen man, men dom är väl relativt få förhoppningsvis.

    Är du man eller är du kvinna?

    Är du man så kan jag förstå varför du tänker som du tänker, men bara för att en tjej är halvnaken så betyder inte det att vi vill att vilken karl som helst ska komma fram och stöta på oss..Däremot om en snygg trevlig karl skulle VÅGA sig fram till oss så brukar vi gilla den uppmärksamheten och såna modiga män växer inte på träd..
    Fast det kan ju bero på att jag/vi brukar ha med min hund..Vilket jag har märkt är det enda sättet att hålla karlar som jag ändå inte vill ha borta..Karln måste gilla hundar och mina hundar måste acceptera karln för att nå fram till mig iaf och dom accepterar bara dom bästa.😂 

    Är du kvinna så måste du ju bygga upp ditt eget självförtroende (och kropp kanske) så att du själv vågar ligga halvnaken var du än vill utan att du behöver vara påverkad av alkohol eller droger för att du ska våga interagera med det motsatta könet.
    Oj vad mycket tid du la ned på att svara. Det är svårt att svara någon när man hittar på hem mottagaren är, därför blev väl inlägget lite märkligt:)

    Jag har legat i parker och solat i bikini många gånger. Däremot inte topless och inte i string.
    Du drar väldigt märkliga slutsatser av att jag ställde öppna frågor till läsarna.
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (Miau miau) skrev 2024-06-21 10:48:12 följande:
    Hon kanske bara väntar på att rätt man ska komma och överraska henne där, enligt överenskommelse?

    Finns många lekar att leka för den som vågar.
    Visst kan det vara så, men skulle tro att en bränna var huvudsyftet.
    Kanske hon inte planerat för att sola när hon gick/åkte hemifrån och det därför blev oplanerad solning i vanliga stringtrosor.

    Har aldrig sett någon sola så i en liten park bredvid en stor gata där många passerar förut. Hade det varit en vanlig företeelse så hade jag inte reagerat.
  • Anonym (zxcv)
    Anonym (Är ok) skrev 2024-06-21 07:39:38 följande:

    Jag undrar vad ni skulle anse vara värst angående nästan nakna grannar utomhus eller om det är samma sak? a) Kraftigt överviktig man i speedos b) atletisk väldigt snygg man i boxershorts c) Tjock tant i baddräkt d) Snygg ung tjej i bikini. vad provocerar mest?


    Inget provocerar, men tycker att alla kroppar och kön har rätt att klä sig som de vill.
    Man kan inte bli arg på en tjock gubbe klädd i shorts om man inte blir arg om en ung man klär sig i samma.

    Däremot tydliga underkläder, vita urtvättade, med spets eller string ser konstigt ut i parker eller utanför lägenhetshus. Man kan då ha tex svarta kalsonger eller trosor som täcker lite av skinkorna.
    Hur man klär sig på sin egen tomt är det ingen som ska lägga sig i. Helt galet att du kan bli dömd om du solar naken på egen tomt, som i arabvärlden och USA. Åtminstone i USA så skyller man på barnen med den lagen när det förmodligen är frikyrkodamerna som blir mest upprörda över att någon solar naken på egen tomt. Men det heter att Ett barn kan ju se!! (när den "oskyldigt" står och tittar från grannfönstret)
Svar på tråden Får man gå ut i underkläder?