• Anonym (Lisa)

Får man gå ut i underkläder?

Anonym (Gina) skrev 2024-06-19 20:26:57 följande:
    Får man gå ut i underkläder?

Bor en man i 50-årsåldern i samma hus. Han går ofta och hämtar posten i bara underkläder (hänt helt naken nån gång också, men det var en tid då barn inte var ute). Idag gick han och stängde porten barnen lämnat öppen (den tjuter då) och även då i bara underkläder...

Får man göra så? Är inte det förargelseväckande beteende eller nåt? Ska barn behöva se en praktiskt taget naken man i tid och otid?

Ja klart man får gå i underkläder!? 

Om inte hans uppsåt var av ett sexuellt motiv-att blotta sig!.(om/när han var naken)  eller om inte hans uppsåt är att kränka er när han går ut i kalsonger och hämtar posten, så kommer du inte komma långt med att anmäla eller klaga på honom..

Annars är väl det bättre att lära sina barn att dom inte behöver titta på alla människor. och låta grannarna vara istället.
    Vill ni inte se ngr människor så kan ni ju flytta ut i skogen där ni slipper grannar.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (zxcv) skrev 2024-06-20 15:41:41 följande:

För övrigt så gick jag förbi en tjej nyss som låg och solade i en park, helt ensam i endast string och topless på det hela.
    Okej att sola så på gräsmattan utanför huset där man bor, men mitt i en park? 

Där blev även jag lite ställd faktiskt.

Har hon ingen balkong och det viktigaste i världen är stringbränna utan bh-band?
    Är hon påverkad/full och inte lika brydd?
    Är hon i själva verket otroligt modig som vågar ligga själv i en park och blunda medan förbipasserande tittar?

Det är väl lika ok att sola så var man än solar.

Äh Ja men hon var nog otroligt modig?? som vågade ligga i en park och blunda.
    Vem fan har inte legat halvnaken i en park nån gång och blundat medans det gått förbi tusentals med folk? Ja ok det finns säkert kvinnor som inte vågar visa sig nakna ens för sin egen man, men dom är väl relativt få förhoppningsvis.

Är du man eller är du kvinna?

Är du man så kan jag förstå varför du tänker som du tänker, men bara för att en tjej är halvnaken så betyder inte det att vi vill att vilken karl som helst ska komma fram och stöta på oss..Däremot om en snygg trevlig karl skulle VÅGA sig fram till oss så brukar vi gilla den uppmärksamheten och såna modiga män växer inte på träd..
    Fast det kan ju bero på att jag/vi brukar ha med min hund..Vilket jag har märkt är det enda sättet att hålla karlar som jag ändå inte vill ha borta..Karln måste gilla hundar och mina hundar måste acceptera karln för att nå fram till mig iaf och dom accepterar bara dom bästa.😂 

Är du kvinna så måste du ju bygga upp ditt eget självförtroende (och kropp kanske) så att du själv vågar ligga halvnaken var du än vill utan att du behöver vara påverkad av alkohol eller droger för att du ska våga interagera med det motsatta könet.
  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Är ok) skrev 2024-06-21 07:39:38 följande:

Jag undrar vad ni skulle anse vara värst angående nästan nakna grannar utomhus eller om det är samma sak? a) Kraftigt överviktig man i speedos b) atletisk väldigt snygg man i boxershorts c) Tjock tant i baddräkt d) Snygg ung tjej i bikini. vad provocerar mest?

Jag är svår provocerad haha så jag skulle nog inte bli provocerad av någon utav dom..

Men om jag MÅSTE välja någon av dom så skulle jag säga att den atletiska mannen skulle kunna provocera mig.😂

Jag vet inte vad det beror på riktigt..Jag skulle inte bli provocerad av en snygg tjej eller någon annan..
Svar på tråden Får man gå ut i underkläder?