• Xenia

Så svårt att hitta på Familjeliv!

Jag letar efter en avd om TV-serier. Men hittar bara Nöje och där finns ju hur mycket som helst inkl trådar som mer handlar om relationer än nöjen. Omöjligt att hitta. 

I Nöje ingår tydligen också Resor som jag tycker kunde vara en egen avd. Sedan kunde väl Nöje ha underavd typ TV-program, Musik, Datorspel, Böcker m m.

Jag får hålla mig till de trådar som råkar vara aktuella. Om jag svarar i en sådan så finns den sedan sparad. Men att hitta något särskilt ämne tycks omöjligt.

• Svar på tråden Så svårt att hitta på Familjeliv!
  • Xenia

Men jag vill ju inte starta en egen tråd om det redan finns. Jag vill ju läsa vad andra tyckt. Om jag startar enn egen tråd om samma sak, så lär knappast de som redan skrivit i en tidigare tråd upprepa sina inlägg i min tråd.

Jag såg en intressant tråd men nu är den omöjlig att hitta.

• Xenia

Svagbegåvad eller inte, jag anser att sajten Familjeliv borde göra det lätt att hitta även för oss svagbegåvade.

Jag kan inte ens hitta en tråd jag själv startat. Den borde väl automatiskt hamna bland Mina favoriter. Så om jag vill skriva något mer i samma ämne måste jag starta en ny tråd?

• Xenia
    Anonym skrev 2024-10-25 15:55:00 följande:
    T ex genom en kategori som "Mina trådar", som ovan konstaterade? Hade det hjälpt?
    Jag har tittat under Mina favoriter och Mina trådar men hittar den inte. Känns som forumet har skickat den till ett svart hål.

Och att hitta en tråd som någon annan startat och som jag själv inte hunnit svara i är helt omöjligt. Dels pga att allt finns under jätteavd Nöje. Dels tycker många tycks posta i vilka avd som helst.
Svar på tråden Så svårt att hitta på Familjeliv!