Inlägg från: Anonym (Danne) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Danne)

Kär eller kåt?

Alltså hur vet man? 

Är en 27-åring kille som träffar en brud som är så sjukt härlig. Vi började hänga som kompisar först men jag kände mig mer och mer attraherad av henne, attraherad från start egentligen då hon är så jävla fin. Sen började vi ha sex och jag får aldrig nog. 

I normala fall brukar man ju säga att ha sex med bruden om du inte vet vad det är för känslor så avslöjar det sig efter att man kommit. Men i det här fallet är jag kroniskt kåt på henne och det spelar verkligen ingen roll om jag just kommit för jag är lika förtrollad och kåt ändå. Det upphör liksom aldrig. Vill knulla om och om igen sekunden efter att jag kommit. 

Så hur tolkar man det här? 

• Svar på tråden Kär eller kåt?
  • Anonym (Danne)
    Anonym (Ena) skrev 2024-06-18 00:13:11 följande:

Ja hur känner du i övrigt. Blir du svartsjuk vid tanken på att hon har en annan kille? Tycker du om att bara prata med henne också? Hur känns det vid tanken på att hon försvinner ur ditt liv?

Som jag skrev innan så är hon sjukt härlig, älskar att prata med henne och jag tänker på henne typ jämt. men så är jag kåt hela tiden också. När vi precis knullat räcker det att hon gör en grej så är jag hård och vill knulla igen 5 min senare. 

Känns som att hon har fuckat upp min hjärna totalt, har aldrig känt mig så här dragen till någon förut. 

• Anonym (Danne)
    Anonym (?) skrev 2024-06-18 07:38:55 följande:
    Vad skulle du tycka om hon träffade och hade sex med andra killer också
    Fan heller. 
  • Anonym (Danne)
    Anonym (Maja) skrev 2024-06-18 07:36:22 följande:

Ja men du pratar bara om hur kåt du är på henne. men vad känner du för henne? 

Skulle du bry Dig känslomässigt om hon skaffade en annan kille? Eller skulle du bara bli ledsen för att du inte får knulla henne ?

Hade känt en sorg för malt som hade kunnat bli så bra. Hon har allt jag vill ha i en tjej hittills. 
  • Anonym (Danne)
    Anonym (Missan) skrev 2024-06-18 09:33:03 följande:

Hör det inte ihop? När jag tänker på min älskade kille blir jag kåt direkt 

Jag vet inte. Jag har inte varit kär tidigare. Brukar känna kåthet, men den går över efter att man knullat och sen vill man inte mer på ett tag. Ibland aldrig igen med den bruden. Men denna gång är annorlunda. Jag får inte nog av henne. När vi har sex är det både djuriskt, snuskigt och liksom vackert.  
  • Anonym (Danne)
    Anonym (Anna) skrev 2024-06-18 10:07:22 följande:

Om du bara är intresserad av sex så är du kåt.
    Om du vill göra saker, prata, umgås, sova ihop och göra det mesta ihop så är du nog förälskad.

Jag vill göra allt med henne. Vi pratar jättemycket och jag känner mig nära henne, sover ihop, har kul och gör saker. Men känslan av att vilja ha sex med henne är ständigt närvarande. Hon har typ förvridit huvudet på mig. 
Svar på tråden Kär eller kåt?