• Anonym (ellie)

    Sexet funkar inte

    Är sedan 1,5 år tillsammans med min dröm man. Han är helt fantastisk och jag är så kär. Tyvärr finns det ett problem som jag inte vet hur ska kunna lösa.. Innan jag träffade honom hade jag 2 längre förhållande där vi inte hade penetrations sex utan vi gjorde det skönt för varandra med oralsex och smeksex. Fungerade utmärkt!  Både jag och dom var nöjda med det. Nu har det gått 10 år sedan jag hade samlag. Min nuvarande och jag har provat några gånger men han kommer inte in i mej., 15 x 15, alldeles för stort för mej.
    Ska jag göra slut eller hoppas på att det funkar till slut.

  • Svar på tråden Sexet funkar inte
  • Anonym (r)

    hm, jag förstår att inte ha penetrationsex men du skriver inget om vad ni testat för att vänja din kropp?

  • Tom Araya
    Anonym (ellie) skrev 2024-06-17 21:24:46 följande:
    Sexet funkar inte

    Är sedan 1,5 år tillsammans med min dröm man. Han är helt fantastisk och jag är så kär. Tyvärr finns det ett problem som jag inte vet hur ska kunna lösa.. Innan jag träffade honom hade jag 2 längre förhållande där vi inte hade penetrations sex utan vi gjorde det skönt för varandra med oralsex och smeksex. Fungerade utmärkt!  Både jag och dom var nöjda med det. Nu har det gått 10 år sedan jag hade samlag. Min nuvarande och jag har provat några gånger men han kommer inte in i mej., 15 x 15, alldeles för stort för mej.
    Ska jag göra slut eller hoppas på att det funkar till slut.


    På 1,5 år har ni alltså inte haft penetrationssex och heller inte funnit en bra lösning för ett sexliv tillsammans som tillfredsställer era behov utan penetration.

    Vad har ni gjort under den tiden, spelat Fia?
  • Anonym (33)

    Han måste verkligen älska dig. 

    Jag skulle tro att du spänner dig omedvetet, för ingen är så trång. Du behöver ju söka hjälp.

  • Lynx123

    Tror att du spänner dig, kanske rycker till, och att ni inte använder tillräckligt med glidmedel. Det är inget fel på dig men ni behöver nog testa er fram tills du känner dig tillräckligt avslappnad.

  • Anonym (ellie)
    Tom Araya skrev 2024-06-17 21:41:00 följande:
    På 1,5 år har ni alltså inte haft penetrationssex och heller inte funnit en bra lösning för ett sexliv tillsammans som tillfredsställer era behov utan penetration.

    Vad har ni gjort under den tiden, spelat Fia?
    Som jag skrev...det finns andra sätt att ha sex på. Sex är inte bara samlag. Både han och jag är väldigt nöjda och tillfredsställda med det vi gör men skulle vilja prova samlag också. För övrigt  är det ju oralsex och smeksex som ger en kvinna orgasm så vad menar du skulle vara problem om man bara gör det när båda är nöjda med det?
  • Anonym (Va)
    Anonym (ellie) skrev 2024-06-18 07:36:36 följande:
    Som jag skrev...det finns andra sätt att ha sex på. Sex är inte bara samlag. Både han och jag är väldigt nöjda och tillfredsställda med det vi gör men skulle vilja prova samlag också. För övrigt  är det ju oralsex och smeksex som ger en kvinna orgasm så vad menar du skulle vara problem om man bara gör det när båda är nöjda med det?
    Men varför överväger du att göra slut då? antingen fortsätter ni som ni gör, då du säger att ni är nöjda med det, eller så löser ni problemet med penetration.

    kan du inte ens få in en mindre dildo så ni kan "jobba" er fram till större storlekar så behöver du nog kolla upp om det är något fel med din slida. Rent tekniskt så ska det kunna komma ut en bebis där nere, så en 15cm penis ska inte vara några problem.
  • Anonym (Me23)

    Tror du behöver kolla upp dig. Kan vara både psykiska och fysiska hinder som är problemet.

  • Tom Araya
    Anonym (ellie) skrev 2024-06-18 07:36:36 följande:
    Som jag skrev...det finns andra sätt att ha sex på. Sex är inte bara samlag. Både han och jag är väldigt nöjda och tillfredsställda med det vi gör men skulle vilja prova samlag också. För övrigt  är det ju oralsex och smeksex som ger en kvinna orgasm så vad menar du skulle vara problem om man bara gör det när båda är nöjda med det?
    Jag uppfattade det som att ni inte hade ett fungerande sexliv alls och när ni nu provade penetration så fungerade det inte.
    Varför skulle du överväga att göra slut om det fungerade även utan penetration?
  • Anonym (lol)

    Jag hade samma problem att han ej kom in i mig. Kändes hopplöst. 
    Nyckeln till att han kom in var att vi provade en annan ställning där den till slut gled in! Efter vi kört den ställningen ett tag så gick även de andra. Så mitt tips är att prova föra in honom i en annan vinkel tills du ?töjt? dig lite. Sen som andra säger, slappna av så mycket du kan och se till att vara våt. 

  • Anonym (Grabb)

    Antingen så är du inte tillräckligt avslappnad, eller spänner dig "omedvetet"... eller är inte tillräckligt våt... eller han tillräckligt hård...

    Eller så gör ni båda "något fel" i stunden...

    Nu vet jag inte din definition på "smeksex", men för mig så innefattar smeksex händer och fingrar, och pratar vi fingrar så innefattar även det "penetrerande" fingrar... så kan din din kille få in låt oss säga... två fingrar i dig tja, då ska nog även den saken mellan hans ben "få plats"...

    Sen blir det smått obegripligt att du pratar om huruvida du skall göra slut... Ni verkar ju båda trivas med ert oral-och smeksexande...

    Tror nog att ni båda måste slappna av lite, smeka varandra lite mer, utforska varandra lite mer... så ska du nog se att den glider in i mål!

  • MsM84

    Jag förstår inte problemet. Du har inte haft penetrerande sex på minst 10 år. Du säger inget om något missnöje förutom att du överväger att göra slut för ni inte kan ha penetrerande sex?

  • Anonym (Bagaren)

    Måtten på penisen är ju inget som är för stort?utan snarare typ medel. Avslappnad och med glidmedel så måste han ju kunna komma in.???
    Du måste ju kolla upp dig om du skulle vilja ha barn och föda normalt i framtiden. 

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (ellie) skrev 2024-06-18 07:36:36 följande:
    För övrigt  är det ju oralsex och smeksex som ger en kvinna orgasm 
    Va? Jag är definitivt kvinna och får orgasm av mycket annat än vara oralt och smekningar. De härligaste orgasmerna får jag av vaginala och anala samlag.
    Senast blev min älskare dyngblöt av min sprutorgasm som kom direkt när han kom in i mig. Han älskar det! 
Svar på tråden Sexet funkar inte